تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802917712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبه نظامیان اسپانیایی علیه داعش می جنگند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شبه نظامیان اسپانیایی علیه داعش می جنگند
تعداد نامعلومی از شهروندان اسپانیایی در کنار شبه نظامیان کرد علیه نیروهای داعش در عراق و سوریه می جنگند.
کد خبر: ۴۸۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ - 07 April 2015


 تعداد نامعلومی از شهروندان اسپانیایی در کنار شبه نظامیان کرد علیه نیروهای داعش در عراق و سوریه می جنگند.
 
روزنامه "ال پاییس" در گزارشی نوشت: جنگ در سوریه و عراق، هزاران نفر از جنگجویان خارجی را که تعداد قابل توجهی از آنان اروپایی هستند، به خود جذب کرده، اما وحشیگری داعش باعث شده است حمایت خاصی از سوی جنگجویان خارجی نسبت به گروه هایی که علیه داعش می جنگند، مخصوصا کردها، صورت گیرد.
 
در این راستا، کسانی که علیه داعش می جنگند شروع به پذیرش داوطلبان خارجی از جمله اسپانیایی ها کرده ا ند، هرچند تعداد آنان بسیار کمتر از افرادی است که به گروه تروریستی داعش ملحق می شوند.
 
اسپانیایی هایی که وابسته به گروه بازسازی کمونیست ها (انشعابی از جوانان حزب کمونیست اسپانیا ) هستند در اوایل سال جاری میلادی به سوریه رسیدند و به عنوان بخشی از گردان متشکل از ملیت های مختلف، پایگاه خود را در راس العین در شمال کشور که تحت کنترل یگان های مدافع خلق کردستان است،مستقر کردند.
 
آنها می گویند در آنجا آموزش نظامی می بینند و پس از چند روز برای جنگ به جبهه اعزام می شوند، موردی که منابع اطلاعاتی ترکیه و یک روزنامه نگار محلی به روزنامه ال پاییس تایید کردند.
 
اسپانیایی ها همچنین گفتند که به جز برخی از افراد سازمان، کس دیگری از آمدن آنها به سوریه خبر نداشت. در این رابطه ، یکی از اسپانیایی ها که خود را "پاکو آرکادیو" می نامد، در گفت و گوی تلفنی با ال پاییس، به دلایل امنیتی از اعلام تعداد دقیق اسپانیایی ها خودداری کرده و فقط حضور دو نفر را به طور رسمی تایید کرد. منابع اطلاعاتی ترکیه در این مورد معتقدند که تعداد اسپانیایی ها بسیار بیشتر است.
 
آنها دلایلی که این افراد را بر آن داشته برای مبارزه با داعش سلاح به دست گیرند "بین المللی شدن طبقه کارگری" و "حمایت از نبرد انقلابی نیروهای کرد" عنوان می کنند و می گویند جنگ آنها علیه اسلام نیست، بلکه برای همزیستی بین فرهنگ های مختلف و نه فقط به نفع کردها بلکه به نفع همه بشریت است.
 
به نوشته روزنامه ال پاییس، وضعیت راس العین بیش از حد پیچیده نبوده اما اکنون این گردان به مرحله بالاتری قدم گذاشته است. یک ماه پیش، مدیران یگان های مدافع خلق تصمیم گرفتند بخشی از جنگجویان خارجی را به جبهه "سینجار" در عراق اعزام کنند.
 
آرکادیو در گفتگوی تلفنی خود افزود: در سینجار یک حرکت بزرگ شبه نظامیان وجود دارد و من شخصا در عملیات حمله و فشار به داعش شرکت داشتم که نمونه آن، حمله حدود یک هفته پیش بود که در آن 15 افراط گرای عضو داعش کشته شدند.
 
به عقیده ال پاییس ، فتح دوباره سینجار یک اهمیت حیاتی دارد زیرا نیروهای کرد بدین وسیله یکی از مهمترین راه های ارتباط را بین سرزمین هایی که داعش در عراق و سوریه تحت کنترل دارد، قطع می کنند. در این مورد ، فرمان ها بسیار واضح نیست، زیرا در جبهه ضد داعش چندین سازمان گرد هم آمده ا ند. در این زمینه ، افزون بر نیروهای یگان مدافع خلق همچنین می شود شبه نظامیان ایزدی و مسیحی، شبه نظامیان گروه های مسلح ترکیه و نیروهای پیشمرگ دولت کرد عراق را دید، به طوری که بدبینی ها بین آنها، بسیار قابل توجه است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن