تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819546286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلمپ نمايشگاه‌هاي اتومبيل فاقد مجوز در منطقه ۲ شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۴۰ب.ظ)
پلمپ نمايشگاه‌هاي اتومبيل فاقد مجوز در منطقه ۲ شهر تهران موج - با پيگيري بازرسي منطقه ۲ و همسو با تدابير شهردار تهران نمايشگاه‌هاي فاقد مجوز در سطح منطقه پلمپ و مزاحمت‌هاي اين صنف براي ساکنين رفع شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسب دستور شهردار منطقه ۲ شهرداري تهران و با استناد به بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداري‌ها نسبت به مزاحمت اصناف به ساکنين و شهروندان، بازرسي منطقه ۲ پس از بررسي و جمع‌آوري اطلاعات و مستندات لازم در خصوص وضعيت نمايشگاه‌هاي اتومبيل سطح محدوده، گزارش‌ها مقتضي را به نواحي نه‌گانه ابلاغ نمود که پس از طي مراحل قانوني با حضور مأمورين اجرايي و بازرسي اين منطقه نمايشگاه‌هاي فاقد مجوز در سطح خيابان‌هاي اصلي پلمپ و تعطيل شدند و خودروهاي پارک شده در سطح پياده‌رو جابجا و محل گذر معابر عمومي تخليه شد.
بر اساس اين گزارش طرح جمع‌آوري نمايشگاه‌هاي مزاحم و لوکس‌فروشان همچنان از سوي بازرسي منطقه ۲ در حال پيگيري است و در صورت مشاهده موارد خارج از قانون گزارش‌ها لازم به شهرداران نواحي جهت تعيين تکليف ابلاغ خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن