تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813027222




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرویس آموزش روز نامه نگاری پانا راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با هدف دانش افزایی و بروز رسانی؛ سرویس آموزش روز نامه نگاری پانا راه اندازی شد خبرگزاری پانا: اصول و مبانی روزنامه نگاری طی یک بسته آموزشی مجازی، بتدریج و به شکل دوره ای بر روی خروجی خبرگزاری پانا به نشانی WWW.PANA.IR قرار می گیرد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ فروردين ساعت 10:40

خبرگزاری پانا+

محمد کاظم دهقانی مدیر مسوول خبرگزاری پانا ضمن اعلام این خبر گفت: مخاطبان ما از این پس در صفحه اصلی پانا شاهد یک بسته آموزشی با عنوان "کلاس روزنامه نگاری" خواهند بود. در این فضای مجازی سعی می شود مطالب و مباحث روزنامه نگاری از کتب ، مقالات و سخنرانی های اساتید و صاحبنظران حوزه رسانه و ارتباطات اخذ و با ذکر منابع به فراگیران علاقمند و مستعد منتقل شود. وی ضمن اشاره به اهداف اولیه خبرگزاری پانا گفت: "پانا" با صاحب امتیازی سازمان دانش اموزی ضمن انجام کار حرفه ای به عنوان یک خبرگزاری بنابر رسالت اولیه خود سعی در آموزش و ارتقای مهارتهای حرفه ای خبرنگاران بویژه دانش آموزان و معلمان دارد تا از این طریق به تربیت " دانش آموز خبرنگار" و " معلم خبرنگار" اقدام کند.
دهقانی ضمن یادآوری سابقه 11 ساله پانا گفت: آموزش در این خبرگزاری جایگاهی ویژه دارد از این جهت با راه اندازی واحد آموزش پانا سطوح آموزشی و متنوعی برای خانواده بزرگ پانا پیش بینی شده و قطعا توجه به آموزش یکی از ویژگیهای سازمان های پیشرو در عصر حاضر است.
به گزارش خبرنگار پانا علاقمندان حرفه روزنامه نگاری با مراجعه به سایت پانا به نشانی WWW.PANA.IR و لینک کلاس روزنامه نگاری در صفحه اصلی این سایت می توانند از این آموزش ها بهره مند و نظرات خود را ثبت کنند.  
 















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن