تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819875470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت ايران با همدلي دشمنان را به زانو در آورده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۴ (۷:۳۳ق.ظ)
مديرکل بنياد شهيد وامورا يثارگران استان قم : ملت ايران با همدلي دشمنان را به زانو در آورده است موج - مديرکل بنياد شهيد وامورا يثارگران استان قم گفت: ملت ايران در طول بيش از سه دهه با همدلي و وحدت کلمه دشمنان انقلاب اسلامي را به زانو در آورده است.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم ،به نقل از بنياد شهيد و امور ايثارگران قم، مديرکل بنياد شهيد وامورا يثارگران استان قم با حضور در منزل خانواده هاي معظم شهداي روستاههاي قم افزود: ملت ايران پس از اين نيز با وفاداري به خونهاي پاک شهدا و با عمل به وصاياي شهدا پشتيبان ولايت، نظام و انقلاب و مسوولان هستند.
وي ادامه داد: شهدا گوش به فرمان ولايت براي تحقق اهداف متعالي حفظ دين و ارزشها، حاکميت اسلام و دفاع از ميهن اسلامي و ايجاد امنيت و آرامش جان خويش را در طبق اخلاص گذاشتند و به مقام والاي شهادت نايل آمدند.
سردار سيد جواد هاشمي اضافه کرد: امروز وظيفه ما در ادامه راه شهدا حفظ دستاوردهاي شهدا و حرکت در مسير شهدا با حفظ وحدت و اطاعت از ولايت فقيه است.
وي تاکيد کرد: خانواده هاي معظم شهدا در اين مسير الگوهاي شايسته در ايثار و صبر و استقامت هستند، آنان که عزيزان خويش را در راه اسلام تقديم کردند و همچنان وفادارانه پشتيبان ارزشهاي انقلاب اسلامي هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن