تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798583456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال 94 براي وزارت کشور سال سياست داخلي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۵۵ب.ظ)
وزير کشور: سال 94 براي وزارت کشور سال سياست داخلي است موج - رحماني فضلي در راستاي نامگذاري سال جاري از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال همدلي و همزباني دولت و ملت اظهار داشت: در حوزه سياسي، با توجه به مقارن بودن دو انتخابات مهم در سال جاري، سال 94براي وزارت کشور سال سياست داخلي است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور، رحماني فضلي در راستاي نامگذاري سال جاري از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال همدلي و همزباني دولت و ملت اظهار داشت: در حوزه سياسي با توجه به مقارن بودن دو انتخابات مهم مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان در سال جاري، سال 94 براي وزارت کشور سال سياست داخلي است و ما به عنوان مجري انتخابات تمام تلاش خود را در راستاي برپايي انتخاباتي آزاد و قانوني و صيانت از آراي مردم در راستاي منويات مقام معظم رهبري انجام مي دهيم.
وزير کشور در ديدار نوروزي با کارکنان وزارت کشور ضمن تبريک و آرزوي شادکامي براي ملت ايران و نظام جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت:در سال گذشته در حوزه سياست داخلي نشاط ،وحدت و انسجام خوبي را بدون کمترين هزينه سياسي شاهد بوديم.
وي ضمن ارائه گزارشي از دستاوردهاي وزارت کشور در سال گذشته اظهار داشت: در زمينه امنيت داخلي استواري و صلابت و تسلط کافي در تمام امور امنيتي، آنهم عليرغم تهديدات در حوزه مرزها را شاهد بوديم.
وزير کشور با بيان اينکه در زمينه اقتصادي و جذب سرمايه فعاليت هاي دولت و مردم نتايج خوبي را به بار آورده است گفت: کاهش تورم در حوزه اقتصادي نشان دهنده عزم دولت براي مهار تورم و در نتيجه رشد اقتصادي است.
وي با اشاره به اينکه در زمينه فرهنگي با يک دلي براي رسيدن به نقطه هاي قابل قبول ،گام هاي مهمي برداشته شد گفت: در سال گذشته با اشتراک در مفاهيم و درک واحد در حوزه فرهنگي سال خوبي را پشت سرگذاشتيم.
وزير کشور در ادامه با تاکيد بر نقش مثبت جمهوري اسلامي ايران در مقابله با جريانهاي افراطي در منطقه اظهار داشت: روندتحولات در منطقه هر روز کانون هاي جديد بحران را ايجاد مي کند، اما جمهوري اسلامي ايران اثبات کرد که در کنترل بحرانهاي منطقه اي نقش آفرين و تاثير گذار است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اتفاقات اخير در يمن نيز تصريح کرد:حل و فصل مشکلات يمن بايد از طريق سياسي و به دست مردم اين کشور رقم بخورد و تا جايي که مسئوليت ديني و انساني ما ايجاب کند کمک خواهيم کرد که اين موضوع با تکيه بر راهکارهاي سياسي و اجماع ملي مردم يمن حل و فصل شود.
رحماني فضلي ادامه داد: در زمينه مسائل بين المللي ، بويژه در راستاي تثبيت حقوق هسته اي و حق قانوني ملت ايران روزهاي سختي را پشت سر گذاشتيم که با رهنمود هاي مقام معظم رهبري ،تدابير رييس جمهور محترم و همدلي اعضاي دولت تدبير و اميد و مقاومت مردم ، حقانيت ملت ايران براي جهانيان به اثبات رسيد.
وي ابراز اميدواري کرد: سال 94 شاهد برداشته شدن گام هاي موثرتر در همه زمينه ها باشيم و با هدفمندي و رعايت قوانين و مقررات و اجراي انتخاباتي با شکوه ، يک بار ديگر حضور قدرتمند خود را به جهانيان ثابت کنيم.
شايان ذکر است؛ در اين ديدار ناصريان، معاون توسعه مديريت و منابع انساني نيز به ارائه گزارشي از اقدامات وزارت کشور در سال گذشته در حوزه منابع انساني و اقتصادي پرداخت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن