تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799516780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از بزرگترین پیتزا تا گزارش تکان دهنده از روش تهیه غذاهای گرانقیمت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از بزرگترین پیتزا تا گزارش تکان دهنده از روش تهیه غذاهای گرانقیمت


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۱۵ فروردین ۱۳۹۴.بزرگترین پیتزای قابل حمل/اولین فیل صورتی جهان کشف شد/ اینجا هنوز برده‌داری می‌کنند/برگزاری نمایشگاهی از قران های نفیس دنیا/مرگ تلخ ۲ پلنگ ایرانی/قفل بدون کلید با بلوتوث و ... بزرگترین پیتزای قابل حمل

بزرگترین پیتزای قابل حمل جهان

بزرگ ترین پیتزای تجاری جهان که قابل حمل و تحویل به مشتری باشد در لس آنجلس درست شد.این پیتزا که ۱.۳۷ متر مربع مساحت دارد برای ۵۰ تا ۱۰۰ نفر کافی است.همچنین برای خرید آن باید ۲۴ ساعت قبل سفارش داد و ۱۹۹٫۹۹ دلار(به اضافه مالیات) قیمت دارد.
بیشتر...

اولین فیل صورتی جهان کشف شد

اولین فیل صورتی جهان کشف شد

در یکی از پارک‌های آفریقای جنوبی یک فیل صورتی کشف شد. یک زن و شوهر گردشگر هلندی در طول اقامت خود در پارک کروگر در آفریقای جنوبی یک فیل به رنگ صورتی دیدند که باعث شگفت زدگی آنها شد. به گفته دانشمندان فیلی با رنگ صورتی بسیار نادر است و تا کنون دیده نشده است.
بیشتر...

  گزارش تکان دهنده از مقدمات تهیه غذاهای گرانقیمت رستوران های لوکس  

 اینجا هنوز برده‌داری می‌کنند

نتیجه تحقیقات چند ماهه خبرگزاری اسوشیتدپرس نشان می دهد برخی از غذاهای دریایی گرانقیمت که در فروشگاه های مواد غذایی و رستوران های لوکس غربی فروخته می شود، توسط بردگان برمه ای صید شده اند.  اسوشیتدپرس با ده ها مرد که برخلاف میلشان در یک جزیره دورافتاده در اندونزی به نام «بنجینا» نگه داشته می شوند، مصاحبه کرده است. این جزیره مکان اصلی یک ناوگان کرجی است که جهت صید ماهی فعالیت می کند. «مارتا مندوزا» که به عنوان خبرنگار AP فعالیت می کند، یکی از سرپرستان این تیم تحقیقاتی بوده است. مندوزا می گوید: «مردانی که آن ها را در حال تخلیه بار ماهی دیدیم اکثرا از کشور برمه (میانمار) بودند. وقتی آن ها به هویت ما پی بردند، شروع به فریاد زدن و کمک خواستن کردند و گفتند مدتی است که به دام افتاده و به بردگی گرفته شده اند.»کارگران ماهیگیری تایلندی و برمه ای در این جزیره حبس شده و به عنوان برده هایی شناخته می شوند که احتمال فرارشان وجود دارد.
 اینجا هنوز برده‌داری می‌کنند
آن ها می گفتند که تنها با چند لقمه برنج زندگی می کنند و در فضایی که تنها به اندازه دراز کشیدن جا دارد می خوابند تا فردا صبح کرجی ماهیگیری دیگری بیاید و آن ها را مجبور به کار کند. در این جزیره  مردان درون قفس قرار داده شده اند تا جلوی فرارشان گرفته شود. آن ها به مدت ۵ تا ۱۰ سال از خانواده خود دور افتاده بودند و در شرایطی اسفبار زندگی می کردند. سوال نخست این است که این کارگران چگونه سر از چنین جایی درآورده اند؟ از یک جهت ممکن است این افراد فریب کارگزاران برمه ای را خورده باشند و با وعده یک کار مناسب اغوا شده و به جزیره بنجینا آورده شده باشند و از جهت دیگر، امکان دارد دزدیده شده و به کار ماهیگیری گماشته شده باشند. اما سوال مهمتر این است که چه چیز باعث می شود هنوز در دوران مدرن، برده داری انجام شود؟
پس از کشف این حقایق توسط خبرنگاران، این افراد تصمیم گرفتند بفهمند که مقصد این صیدهای دریایی کجاست. خبرنگاران به کمک GPS فهمیدند که ماهی ها ابتدا در یک کشتی تایلندی به نام «شیر دریایی نقره ای» بارگیری شده و به بندرگاهی تایلندی رفته اند. ندوزا می گوید که تیم تحقیقاتی در نهایت توانستند به لیست نام شرکت هایی که این بارهای ماهی را به آمریکا صادر می کنند، دست یابند. آن ها دریافتند که کمپانی های معتبر فروشنده مواد غذایی چون والمارت، کروگر و آلبرستون، این بار را خریده و برای فروش عرضه می کنند. مندوزا می گوید که ما اطلاعاتمان را به این فروشگاه ها دادیم و آن ها بدون انکار قضیه، از ما تشکر کرده و قول پیگیری دادند.
بیشتر...
  نمایشگاهی از قرآن‌های نفیس دنیا برگزار شد

نمایشگاهی از قرآن‌های نفیس دنیا برگزار شد

نمایشگاهی از قرآن‌های نفیس دنیا برگزار شد

در حاشیه ششین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کویت برای نخستین‌بار نمایشگاهی از قرآن‌های نفیس دنیا برگزار شده که در این نمایشگاه قرآن طلا و جواهر اثر «رائین اکبرخانزاده» کاتب ایرانی نیز در معرض نمایش قرار گرفته است.در این نمایشگاه قرآن‌های چاپ شده در کشورهای مختلف جهان از جمله عربستان، امارات و لبنان در معرض نمایش قرار گرفته است که در کنار آنها قرآن طلا و جواهر با ابعاد 16 در 12 سانتی‌متر که توسط «رائین اکبرخانزاده» کاتب کوچک‌ترین قرآن جهان کتابت شده نیز وجود دارد و توجه بسیاری از مردم جهان را به خود جلب کرده است. «رائین اکبرخانزاده» کاتب این قرآن گفت: ششمین دوره مسابقات بین‌المللی کویت در حال برگزاری است و امسال برای نخستین‌بار در حاشیه این مسابقات نمایشگاهی از قرآن‌های قدیمی و نفیس در معرض نمایش قرار گرفته است. وی درباره قرآن طلا و جواهری که در این نمایشگاه در معرض نمایش عموم قرار دارد، افزود: این قرآن با چشم غیرمسلح بر روی دو ورقه طلا در ابعاد 16 در 12 سانتی‌متر حکاکی شده و مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.  ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم 10 فروردین‌ماه به همت اداره امور قرآن وزارت اوقاف و امور اسلامی کویت آغاز شد و چهارشنبه 19 فروردین با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان می‌دهد.
بیشتر...

سیزده به در ظریف!

سیزده به در ظریف!

وزیر امور خارجه سیزده به در را در لوزان با تصویب بیانیه هسته ای به در کرد!
بیشتر...

مرگ تلخ 2 پلنگ ایرانی در ایام نوروز

مرگ تلخ 2 پلنگ ایرانی در ایام نوروز

پس از گذشت تنها چهار روز از کشتار یک پلنگ ایرانی در بردسیر کرمان، حادثه دیگری رخ داد و پلنگی دیگر این بار بر اثر برخورد با خودروهای عبوری در استان فارس تلف شد.بامداد روز 10 فروردین ماه یک پلنگ ایرانی در محور شیراز به کازرون و در فاصله ۱۰ کیلومتری از شهر کازرون بر اثر تصادف با یک خودرو از پای درآمد. پلنگ در منطقه سه‌راهی راهدار کازرون از کوه قبله پایین آمده و به نظر می‌رسد برای خوردن آب به سمت رودخانه شاپور در سمت دیگر جاده می‌رفت که با یک خودروی سواری تصادف کرده است. این خودرو پس از تصادف با پلنگ توقف نکرده و نوع خودرو و راننده آن نیز شناسایی نشده است. با حضور محیط‌بانان در محل حادثه، لاشه پلنگ برای بررسی بیشتر به اداره کل سازمان حفاظت محیط‌زیست فارس منتقل شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد علت مرگ این پلنگ خونریزی مغزی و خونریزی در ناحیه گوش چپ و دهان بوده است. این پلنگ نر 5 ساله، ۵۴ کیلو وزن داشته و طول آن از نوک بینی تا انتهای دم دو متر و ۲۰ سانتیمتر بوده است. متأسفانه با گذشت تنها ۱۰ روز از سال جدید دو پلنگ ایرانی در کرمان بر اثر عوامل انسانی از بین رفته‌اند.
بیشتر...

قفل‌ بدون کلید با فناوری بلوتوث

قفل‌ بدون کلید با فناوری بلوتوث

قفل‌ بدون کلید با فناوری بلوتوث


قفل‌ بدون کلید با فناوری بلوتوث

محققان آمریکایی با استفاده از فناوری بلوتوث، قفل بدون کلید طراحی کرده‌اند. قفل بلوتوث Quicklock نیازی به استفاده از کلید یا رمز ندارد و کاربر به راحتی می‌تواند از طریق نرم‌افزار مخصوص گوشی هوشمند، قفل را باز کند. فناوری به کار رفته در این قفل به گونه‌ای است که بیشترین فاکتورهای ایمنی در آن لحاظ شده است؛ این قفل تنها با کد اختصاصی مربوط به آن که از طریق تلفن‌همراه کاربر ارسال می‌شود، باز می‌شود. محققان برای کسانی که تلفن‌ هوشمند ندارند نیز مکانیسم بی‌سیم ارائه کرده‌اند؛ در این سیستم تنها به کمک ریموت بلوتوث می‌توان قفل را در شعاع عملکرد امواج بلوتوث باز کرد.قفل Quicklock با یکبار شارژ باطری می‌تواند تا دو سال مورد استفاده قرار بگیرد؛ همچنین جهت افزایش ایمنی نمایشگر میزان شارژ باطری بر روی قفل تعبیه شده است.
بیشتر...
      کوهنوردی علی لاریجانی در لاریجان
کوهنوردی علی لاریجانی در لاریجان
علی لاریجانی رئیس مجلس چند روز در ایام نوروز در منطقه لاریجان آمل حضور یافت و به کوهنوردی پرداخت. خانواده علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از اهالی آمل و روستای «پردمه» منطقه کوهستانی لاریجان هستند که حدود 100 کیلومتر با تهران و حدود 70 کیلومتر با آمل فاصله دارد. بیشتر...
 


شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن