تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819513130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچیچ : با جانفشانی استقلال تهران راشکست دادیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیگ برتر اسکوچیچ : با جانفشانی استقلال تهران راشکست دادیم اهواز- ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : درنیمه دوم بازیکنان ما با جانفشانی موفق شدند تیم فوتبال استقلال تهران راشکست دهند وسه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنند .


دیدار تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران ازسری رقابتهای لیگ برتر باشگاه های ایران که جمعه شب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد با نتیجه دو بر یک به نفع تیم فوتبال فولاد خوزستان خاتمه یافت .
به گزارش خبرنگار ایرنا دراگان اسکوچیچ که درخاتمه بازی تیمش در برابر تیم استقلال تهران درنشست خبری شرکت کرده بود اظهارداشت : قبل ازاینکه گل را دریافت کنیم بازیکنان تیم فولاد خوزستان نابسامان بودند .
وی اضافه کرد : اما بعداز 15 دقیقه از بازی آنان رفته رفته بر بازی مسلط شده و اختیار بازی را ازتیم استقلال تهران گرفتند اما موقعیتهای آنان به گل تبدیل نشد.
اسکوچیچ گفت : با شروع نیمه دوم بازیکنان ما با دوندگی وجانفشانی عرصه را بر تیم فوتبال استقلال تهران تنگ کرده به طوری که موفق شدند علاوه بر جبران گل خورده ،گل پیروزی بخش را وارد دروازه استقلال تهران کنند.
وی افزود : به همین دلیل جا دارد ازتلاش بازیکنان خود درکسب این برد تشکرکنم .
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهارداشت :ازحمایت هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان تشکر می کنم .
اسکوچیچ به بازی بعدی تیم فوتبال فولاد خوزستان درلیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد وگفت : ازامروز به بعد پنج روز فرصت داریم که به تیم الهلال عربستان فکرکنیم .
دیدار تیمهای فوتبال فولاد خوزستان والهلال عربستان روزچهارشنبه 19فروردین ماه جاری درریاض برگزار می شود.
7160/6064



14/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن