تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803713163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت 10 اکیپ بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و بهداشتی بیجار


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نظارت 10 اکیپ بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و بهداشتی بیجار سنندج - ایرنا - رییس مرکز بهداشت شهرستان بیجار، گفت: 10 اکیپ ثابت و سیار از اول اسفند ماه 93 همزمان با آغاز اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مراکز بهداشتی و مراکز بین راهی شهرستان بیجار که با سلامت مردم ارتباط دارند، نظارت می کنند.


خبرنگار ایرنا در بیجار روز جمعه با یکی از این اکیپ ها که به بازرسی و رسیدگی به شکایت مردمی تلفن 1490 از رستوان ها و غذا خوری های سطح شهر می پرداخت، همراه شد.
در این بازید دو ساعته، رسیدگی به وضعیت رستوران ها و غذا خوری خیابان توحید و یک رستوران در بلوار امام خمینی(ره) در دستور کار قرارداشت که گوشت، برنج، محل طبغ، لباس پرسنل، بهداشت و نظافت آشپزخانه، کارت سلامت کارگران، تاریخ مصرف نوشیدنی ها، لبنیات، محل نگهداری ظروف، نور و فضای مناسب پخت، روغن، تمامی وسایل مورد استفاده برای پخت و پز، مواد اولیه سرخ کردنی ها و هر چیزی که به سلامت مردم ارتباط داشت، مورد بارزسی قرار گرفت.
رییس مرکز بهداشت بیجار که خود در این بازرسی ها حضور داشت، اظهار کرد: وضعیت غذاخوری های مورد بازرسی در کل رضایت بخش است و مشکل خاصی ملاحضه نشد.
دکتر حسن کرمی، افزود: تمامی گزارشات مردمی به شماره تلفن وزارتی 1490 باید در مدت 24ساعت مورد رسیدگی و نتیجه به وزارت بهداشت و علوم پزشکی اعلام گردد.
وی ادامه داد: از طریق شماره تلفن 1490 گزارشی از یکی از رستوران های سطح شهر رسیده بود که به اتفاق برای رسیدگی به آن اقدام شد.
بعد از بازرسی از محل آشپزخانه، تمامی فعالیت های طبخ و توزیع غذا، غذاهای مانده از وعده ظهر، سردخانه و یخچال های رستوران، تاریخ مصرف نوشید نی ها ولبنیات، پارکینگ و محل نگهداری مواد غذایی این رستوران، کرمی خاطرنشان کرد: بنا به گزارش دو نفر از کارشناسان تخلف این رستوران محرز است و برای رسیدگی به مرجع قضایی معرفی می شود.
رییس مرکز بهداشت بیجار با اشاره به اینکه محل پارکینگ این رستوران به عنوان آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته بود، گفت: متاسفانه سه دستگاه موتور سیکلت در محل پخت غذا، پارک شده بودند و دود ناشی از روشن شدن موتورسیکلت ها در تمام فضا باقی می ماند که این مورد بسیار برای بهداشت رستوران و سالم بودن مواد غذایی خطرناک است.
وی افزود: وضعیت این رستوران قابل قبول تشخیص داده نشد و باید در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص موجود اقدام و یا تا اطلاع بعدی فعالیت خود را تعطیل نماید.
کرمی عنوان کرد: همکاری مردم در اجرای بهینه طرح نظارت نوروزی اهمیت بسزایی دارد، از این رو شهروندان و مسافران می توانند موارد و شکایات احتمالی را به سامانه 1490 یا شماره تلفن 38220600 اطلاع دهند.
وی در پایان به استقرار یک نیروی ثابت بطور مستمر برای پاسخگویی به گزارشات مردمی در محل اداره اشاره کرد و گفت: به محض وصول هر گزارش و یا شکایتی از سوی مردم و مسافران، در زودترین زمان اکیپ های سیار به محل مورد نظر اعزام می شوند و کار بازرسی را با لحاظ داشتن تمام مسائل قانونی پیگیری می کنند.
شهرستان بیجار در شرق استان کردستان واقع شده است.ک/3
7350/6108



14/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن