تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804219299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان مذاکره ظریف و کری/ لحظه به لحظه با مذاکرات


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پایان مذاکره ظریف و کری/ لحظه به لحظه با مذاکرات


دیدار محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و جان کری همتای آمریکایی اش در لوزان سوئیس به پایان رسید. ظریف به خبرنگاران گفته است که انشاالله فردا در تهران خواهیم بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر دیدار ظریف و کری به پایان رسید. شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد، نشست جان کری و محمدجواد ظریف وزرای خارجه آمریکا و ایران در لوزان سوئیس به پایان رسید. محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ساعت 16 به وقت محلی  -18 و 30 به وقت تهران -مذاکره  با جان کری  همتای امریکایی خود را آغاز کرد. ظریف و کری شب گذشته هشت ساعت و نیم با یکدیگر مذاکره  کردند. مذاکره ای که تا ساعت 5 بامداد طول کشید. انتظار می رود مجموعه ای از پیشنهادها یا راه حل هایی که شب گذشته مطرح و مرور شده و در رایزنی های امروز 1+5 به بحث  گذاشته شده است در این گفت و گو بار دیگر مطرح شود. تیم های مذاکره کننده ایران و امریکا از روز چهارشنبه 5 فروردین برای مذاکره در لوزان بسر می برند.  محمد جواد ظریف درباره اخرین نتایج مذاکرات به خبرنگاران گفت:مذاکرات پیشرفت خوبی داشته است البته هنوز ما به نقطه پایان نرسیده ایم. هنوز هیات ها دارند گفت وگو می کنند. وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم که اگر کار خوب پیش برود، امکان این باشد که تا آخر وقت امروز اقدامی برای اطلاع رسانی رسمی و عمومی صورت بگیرد.  ظریف تاکید کرد : ما از اهمان ابتدا گفته بودیم که امروز توافقی امضا نخواهد شد. ما گفته بودیم همواره فقط یک توافق خواهد بود،توافق، توافقی است که در پایان مذاکرات در تاریخ 10تیر انجام می شود، اگر همه چیز درست پیش برود. وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران گفت:آنچه که امروز امیدواریم انجام شود، رسیدن به راه حلها است, البته در مذاکرات  چندجانبه فراز و نشیب همیشه زیاد است و الان که من با شما صحبت می کنم امید به رسیدن راه حل های مشترک در مورد موضوعات، خوب است. وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد که راه حل ها کاملا در دسترس هستند، افزود: اینکه ما روی همه راه حل ها و همه هیات ها به عنوان خطوط کلی توافق بکنند این نیاز دارد که انجام شود. مشکل الان تا حدود زیادی در مورد همه موضوعات کم و بیش حل و فصل شده است. البته این به ان معنا نیست که همه مسائلی که قرار است در توافق نهایی بیاید، کاملا مشخص است که چه چیزی در کاغذ نوشته می شود. وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران گفت : قرار است در اینده نزدیکی اگر ما امروز به نقطه توافقی برسیم، هیات ها شروع بکنند به کار کردن روی متنی که باید اخر ژوئن به عنوان توافق دربیاید. هنوز بیانیه آماده نشده است و لذا نمی توانم بگویم در بیانیه ای که اماده نشده چه خواهد بود. ظریف در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا فردا هم در لوزان خواهیم بود ،گفت: فردا انشاالله در تهران خواهیم بود.
دانلود     پیس بینی برای 5 آوریل  لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه روز پنجشنبه گفت پیش بینی می شود مذاکرات ایران و شش قدرت جهان درباره برنامه هسته ای تهران تا عید پاک یعنی پنجم آوریل مشخص شود. امکان ادامه مذاکرات خبرگزاری  ایتارتاس در آغاز مذاکرات  اعلام کرده بود، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران روز پنجشنبه گفت مذاکرات بین ایران و شش کشور ممکن است روز جمعه نیز در شهر لوزان سوییس ادامه یابد. همچنین دکتر علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران پیش از شرکت در این مذاکرات در پاسخ به این سوال که آیا به بیانیه نزدیک شده اید ، گفت: نزدیک هستیم به طلوع خورشید.
دانلود   ظریف اگر توافق ها به جایی برسد بیانیه امروز ارائه می شود محمد جواد ظریف درباره آخرین روند مذاکرات هسته ای به خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما در لوزان سوئیس تاکید کرد: دیشب یک جلسه بسیار طولانی داشتیم کل راه حل ها را مرور کردیم، این راه حل ها به صورت محورهای کلی که باید از بین امروز تا ده تیر مورد توافق قرار بگیرد و به توافق نهایی ختم بشود، مورد بررسی قرار گرفته است، الان اعضای پنج به اضافه یک مشغول صحبت هستند که ببینیم چکار می توانند بکنند. ظریف در پاسخ به این سوال که چقدر به بیانیه نزدیک هستید گفت: بیانیه  یک بیانیه مطبوعاتی خواهد بود که قرار است دوستان ما درباره آن کار کنند.  وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما که پرسید آیا امروز بیانیه مشترک صادر می شود یا نه گفت: هنوز معلوم نیست. هنوز نیاز هست که بین گروه 5+1 و بین اعضای طرفهای مقابل صحبت هایی بشود. وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : امروز بیانیه ای مشترک _ اگر توافق در مورد راه حل ها به جایی برسد - توسط خانم موگرینی به نمایندگی از طرف گروه و بنده ارائه می شود.
دانلود       تازه ترین اظهارات و خبرهای نهمین روز مذاکرات *یک دیپلمات آلمانی روز پنجشنبه اعلام کرد فرانک والتر اشتاینمایر وزیر امور خارجه آلمان سفر خود را به کشورهای حوزه دریای بالتیک به منظور ادامه مذاکرات درباره برنامه هسته‌ای ایران لغو کرد. این دیپلمات گفت:‌ اشتاینمایر سفر به کشورهای بالتیک را که از پیش برنامه‌ریزی شده بود به علت مذاکرات کنونی در لوزان درباره برنامه هسته‌ای ایران انجام نمی دهد. *وزیر امور خارجه ایران و آمریکا  در هشتمین روز مذاکرات لوزان دوبار گفتگو کردند . رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان و  وزیر  انرژی آمریکا هم دوبار پشت میز مذاکره نشستند . وزرای امور خارجه آمریکا ، انگلیس و آلمان همچنان از لوزان مذاکرات را پیگیری می کنند . اما وزرای خارجه فرانسه ، روسیه و چین ترجیح داده اند از کشورهای خود پیگیر مذاکرات باشند .
*وزیر امور خارجه کشورمان  در  گفتگو با خبرنگاران گفت که طرف مقابل باید از این فرصت استثنایی برای جبران سیاستهای اشتباه خود ضد ایران استفاده کند .
آقای ظریف افزود پیشرفت هایی در گفتگو ها شده است اما هنور بر سر بعضی از مسایل اختلاف ها  وجود دارد  . وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد تصمیم گیری درباره بیانیه پایانی هنوز نهایی نشده است اما نتیجه این نشست حتما بیش از یک بیانیه نخواهد بود .   مرتضی غرقی خبرنگار شبکه خبر در ارتباط با بخش خبری یک بامداد پنجشنبه 13 فروردین شبکه خبر با اشاره به آغاز مجدد مذاکرات در روز نهم آخرین وضعیت مذاکرات را چنین توصیف کرد:
دانلود   آخرین تحولات روز هشتم * مذاکرات هسته ای لوزان که حدو ساعت پنج و پنجاه دقیقه صبح پایان یافت ، قرار است از ساعت نه و سی دقیقه امروز پنجشنبه دوباره در هتل بوری واژ از سر گرفته شود.به گزارش خبرنگار شبکه خبر از لوزان، مذاکرات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به همراه معاونان و حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری با جان کری وزیر امور خارجه امریکا هشت ساعت و نیم  به طول انجامید. همزمان مذاکرات  جداگانه دکتر صالحی و مونیز با حضور کارشناسان نیز تا پاسی از صبح ادامه داشت. ساعت 4:43 دقیقه بامداد است و گزارش شده جلسه دکتر ظریف با کری و معاونین همچنان بدون وقفه ادامه دارد. همچنین جلسه دکتر صالحی و مونیز باهمراهی کارشناسان طرفین نیز ادامه دارد. * خبرگزاری ایتارتاس از لوزان: علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران روز چهارشنبه گفت مذاکرات بین گروه پنج به اضافه یک و ایران به جلو حرکت می کند اما این حرکت کند است. * لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه که بامداد چهارشنبه لوزان را ترک کرده بود چهارشنبه شب به هتل بوریواژ بازگشت. او پس از ورود به هتل به خبرنگاران گفت: تنها چند متر تا نقطه پایان باقی است که سخت ترین خواهد بود. ما خواستار یک توافق استوار هستیم ولی هنوزبه آن نقطه نرسیده ایم. کارهاباقی مانده است. من آمدم تا با همکارانم بر روی مسائل کار کنیم. * فرانس پرس: وزارت امور خارجه آمریکا چهارشنبه شب اعلام کرد بعد از پیشرفت های به دست آمده در مذاکرات درباره پرونده هسته ای ایران جان کری وزیر امور خارجه آمریکا  « دست کم تا صبح پنجشنبه » در لوزان می ماند. * آسوشیتدپرس: مذاکرات درباره برنامه هسته ای ایران روز چهارشنبه به سمت وقت اضافه دوم حرکت کرد و دو طرف پس از از دست دادن ضرب الاجل 31 مارس برای تهیه چارچوب کلی یک موافقتنامه ، اظهاراتی را در واکنش به یکدیگر مطرح کردند. * تیم های فنی ایران و امریکا به ریاست علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و ارنست مونیز وزیرانرژی آمریکا در لوزان مذاکره کردند. * شبکه فرانس24: بازگشت فابیوس به لوزان به معنای حصول قطعی توافق نیست * وزیر خارجه آلمان: برسر لغو تحریم های علیه ایران هیچ اختلافی وجود ندارد * علی اکبر صالحی به خبرنگاران گفت: پیشرفت مذاکرات کند است اما عقب نمی‌رویم رو به جلو حرکت می کنیم. * دیدار وزیران خارجه ایران و آمریکا

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن