تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه های ورودی شهر آستارا از زباله پاکسازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: راه های ورودی شهر آستارا از زباله پاکسازی شد آستارا - ایرنا - راه های ورودی شهر آستارا در آستانه روز طبیعت با مشارکت جمعی از دوستداران محیط زیست از زباله های رها شده در کنار جاده پاکسازی شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا در این اقدام زیست محیطی که عصر چهارشنبه به همت بخشداری مرکزی آستارا برنامه ریزی شده بود ، حاضران مسیر ورودی شهر آستارا از سمت تالش در محدوده پلیس راه و نیز مسیر ورودی شهر آستارا از محدوده سه راهی عنبران را از زباله پاکسازی کردند.
در این اقدام زیست محیطی دهیاران بخش مرکزی ، اصحاب رسانه و خبرنگاران ، دوستداران محیط زیست و طبیعت و جمعی از داوطلبان مردمی مشارکت داشتند.
در پی حضور گردشگران در ایام نوروز، این اقدام گامی برای پاکسازی زباله های به جای مانده از مسافران پرشمار و پاکسازی حریم بصری جاده های منتهی به شهر آستارا بود.
از نکته های جالب توجه همراه با این اقدام مهم فرهنگی ـ اجتماعی که در کناره های عبوری جاده های منتهی به آستارا انجام شد ، حضور و تشویق مسافران همگام با طبیعت و دوستداران محیط زیست بود که برخی از این اقدام قدردانی کردند و برخی نیز از خودرو خود پیاده شده و دقایقی اقدام به جمع آوری زباله کردند.
دوستداران محیط زیست شرکت کننده در این حرکت فرهنگی علاوه بر جمع آوری زباله ها ، 300 کیسه زباله در حاشیه جاده از محدوده پلیس راه آستارا - تالش تا گردنه حیران نصب کردند.
کیسه های زباله نصب شده مزین به شعار و هشدارهایی نظیر محیط زیست را آلوده نکنیم ، مسافران عزیز زباله نریزید بود تا گردشگران یادشان باشد 13 فروردین روز مهربانی و آشتی با طبیعت است.
همه ساله حضور مسافران و گردشگران در ایام نوروز در حالیکه دستاوردهای اقتصادی مثبتی را برای شهر گردشگرپذیر آستارا در بردارد، ولی زباله های تولیدی آنها در کنار جاده ها و تفرج گاه های شهرستان رها می شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری غرب شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده و از جمله 20 شهر گردشگر پذیر کشور به شمار می رود.ک/3
7105 / 2007












13/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن