تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم و گردشگران در مراغه راهی طبیعت این شهرستان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مردم و گردشگران در مراغه راهی طبیعت این شهرستان شدند مراغه - ایرنا - همزمان با روز انس با طبیعت و برای انجام آیین سنتی 13 فروردین (روز 13 بدر) در هوای دلپذیر بهاری، مردم مراغه و گردشگران نوروزی راهی طبیعت زیبا و سرسبز این شهرستان شدند.


گردشگران و دوستداران طبیعت از اولین ساعت های صبح امروز(پنجشنبه) به همراه خانواده های خود و به صورت دسته جمعی با تدارک وسایل تفریحی و رفاهی عازم طبیعت و فضای سبز اطراف این شهر شدند.
مردم و گردشگران علاقه مند به طبیعت در نقاط ورودی و خروجی این شهرستان بویژه در مناطق سرسبز از جمله حاشیه رودخانه های صوفی چای و مردق چای، اطراف اولیای چکان، دامنه کوه ها و تپه ها، باغات و دره های سرسبز این شهرستان ان روز را سپری می کنند.
بیشترین میزان تردد و سفر مردم به دل طبیعت در مناطق حاشیه ای و کوهپایه های سرسبز و دشت های پر از گل این شهرستان انجام می شود و تا شامگاه این روز این روند ادامه دارد.
سبزه های عید نوروز که روی اغلب خودروهای تردد کننده در مسیرهای گردشگری به چشم می خورد، مناظر جالبی را در شهر و جاده های خروجی آن بوجود آورده است.
مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در کنار رودخانه صوفی چای و دامنه جنوبی کوه سهند واقع است.
3034/8023/1756



13/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن