تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819199527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 6 میلیون مسافر نوروزی به پست های هلال احمر مراجعه کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس سازمان جوانان هلال احمر: بیش از 6 میلیون مسافر نوروزی به پست های هلال احمر مراجعه کردند تهران-ایرنا- رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در پانزدهمین روز اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از خدمات رسانی جوانان این جمعیت به 6 میلیون و 191 هزار و 28 مسافر خبر داد.


به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، وحید قبادی دانا افزود: در این مدت یک میلیون و 104 هزار و 60 تن از خدمات مختلف همچون کنترل فشارخون، قندخون، فضاهای دوستدار کودک و خیمه های نماز پست های سازمان جوانان هلال احمر بهره مند شدند.
وی اضافه کرد: این خدمات شامل 399 هزار و 115 مورد کنترل قندخون و فشار خون، استفاده 365 هزار و 732 تن از فضای دوستدار کودک و اقامه نماز توسط 339 هزار و 213 تن در خیمه های نماز است.
رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تعداد اقلام توزیع شده در این مدت را 6 میلیون و 537 هزار و 58 قلم کالا شامل نقشه، بروشور، ادعیه سفر و سایر محصولات فرهنگی مرتبط با مقوله سفر اعلام کرد و گفت: در 15 روز گذشته 43 هزار و 680 نفر روز از اعضای سازمان جوانان هلال احمر در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی مشارکت داشته و به صورت داوطلبانه خدمت رسانی کرده اند.
قبادی دانا، با تاکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست در روز طبیعت در دستور کار جوانان هلال احمر قرار دارد، از همه هموطنان خواست در روز طبیعت در حفظ محیط زیست کوشا بوده و همکاری لازم را با اعضای سازمان جوانان هلال احمر در این امر داشته باشند.
سیام**1058**1027



12/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن