تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از اعلام رضایت شاکی «سایت ماد» تا صدور قرار مجرمیت برای «4 مدیر مسئول»


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پرونده‌های مطبوعاتی در دی ماه 93/
از اعلام رضایت شاکی «سایت ماد» تا صدور قرار مجرمیت برای «4 مدیر مسئول»
در دی ماه سال گذشته پرونده‌های سایت ماد، روزنامه ایران، ماهنامه مهرنامه، اعتماد، سایت سلام نو و... در دادگاه مطبوعات مورد رسیدگی قرار گرفتند.


به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در دی ماه سال گذشته پرونده‌های سایت ماد، روزنامه ایران، ماهنامه مهرنامه، اعتماد، سایت سلام نو و... در دادگاه مطبوعات مورد رسیدگی قرار گرفتند که طی آن مهرنامه، سلام نو، اعتماد و ایران مجرم شناخته شدند.
 
مدیر مسئول اسبق روزنامه ایران«کاوه اشتهاردی» به علت بیماری از دادگاه تقاضای استمهال کرد که مورد موافقت دادگاه قرار گرفت و رسیدگی به این پرونده به آینده موکول شد.
 
مدیر مسئول اسبق روزنامه ایران مصیب نعیمی در دادگاه حضور پیدا کرد و با اکثریت آراء مجرم شناخته شد، ضمنا هیئت منصفه مطبوعات استان تهران متهم را با اکثریت آراء مستحق تخفیف دانست.
 
در  جلسه رسیدگی به پرونده ماهنامه مهرنامه با حضور ۱۴ نفر از اعضای هیئت منصفه دادگاه، در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی محمدی کشکولی  به این پرونده رسیدگی شد.
 
ماهنامه مهرنامه به اتهام نقل مطالب از گروه‌های منحرف و مخالف منتهی به تبلیغ آن‌ها و عدم رعایت قانون مطبوعات به اتفاق آراء مجرم شناخته شد که هیئت منصفه مطبوعات استان تهران متهم را به اتفاق آراء مستحق تخفیف ندانست.
 
روزنامه اعتماد تقاضای استمهال کرد که مورد موافقت اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات قرار گرفت و سایت سلام نو به مدیر مسئولی سید سیف علی درخصوص اتهام اول(توهین به مسئولین نظام) به اتفاق آراء مجرم شناخته شد و در خصوص اتهام دوم (فعالیت تبلیغی علیه نظام) با اکثریت قریب به اتفاق آراء مجرم شناخته شد.  
 
هیئت منصفه مطبوعات استان تهران با اکثریث آراء متهم را (سایت سلام نو) مستحق تخفیف ندانست.
 
سایت انتخاب به مدیر مسئولی مصطفی فقیهی بابت نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به اتفاق آراء مجرم شناخته شدو درخصوص اتهام توهین به دستگاه قضایی به اتفاق آراء مجرم شناخته شد.
 
این سایت در بابت اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام با اکثریت آراء مجرم شناخته شد، ضمنا هیئت منصفه مطبوعات استان تهران متهم را به اتفاق آراء مستحق تخفیف ندانست. 
 
انتهای پیام/



اخبار مرتبط

تشریح تخلفات «محمدرضا رحیمی»/ ادامه ممنوعیت انتشار اخبار و تصاویر سران فتنه در رسانه‌ها/ ماجرای وام 6500 میلیارد تومانی چه بود؟
امروز برای پرونده‌های مطبوعاتی تعیین نوبت نشد/ رسیدگی به پرونده‌های غیر مطبوعاتی
رسیدگی پرونده نشریه «جامعه پرستاری»به آینده موکول شد
ماجرای قتل در مقابل دادگاه تجدید نظر!/ تعیین کد ملی ویژه برای سارقان/ آزادی «آتقی» بعد از 14 سال/ آیا «تاکسی» به برلین می‌رسد؟
پرونده نشریه «جامعه پرستاری» در دادگاه مطبوعات رسیدگی می‌شود
درباره هیات منصفه دادگاه مطبوعات چه می‌دانید؟
«ستاره صبح» مجرم شناخته شد




۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن