تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802422664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استکبار از گفتمان انقلاب اسلامی وحشت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان: استکبار از گفتمان انقلاب اسلامی وحشت دارد اصفهان - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج ) اصفهان جنگ امروز مستکبرین جهان در منطقه و کشورهای اسلامی را برای جلوگیری از گسترش فرهنگ انقلاب در کشورهای اسلامی دانست و گفت: گفتمان امروز دنیا، گفتمان انقلاب و مکتب اسلام است که استکبار از آن وحشت دارد.


به گزارش ایرنا، روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الزمان (عج) روز سه شنبه به نقل از سردار غلامرضا سلیمانی افزود: بنا به اعتراف دشمنان ، گرایش مردم جهان به معنویت، مذهب و بویژه گرایش به دین اسلام در حال افزایش است.
وی با بیان اینکه امروز گفتمان اسلام موجب وحشت و خشم استکبار شده است، اظهار کرد: دنیا و جهان اسلام به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی به این باور رسیده است که باید در مقابل استکبار ایستاد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج ) اصفهان، استقرار نظام جمهوری اسلامی در 12 فروردین 1358را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی ادامه مبارزه خونبار مکتب تشیع در طول تاریخ است که رقم خوردن این پیروزی سرآغاز تحول در دنیا شد.
وی در ادامه افزود: گروهی از روشنفکران با این سخن که انقلاب تمام شده، گمان کرده اند استقرار نظام جمهوری اسلامی به معنای تمام شدن انقلاب است.
سردار سلیمانی اضافه کرد: این اعتقاد به معنای محبوس ماندن قیام اباعبدالله الحسین (ع) است که در همان ایام تمام شد در حالیکه ما معتقدیم قیام امام حسین (ع) سر آغاز و فرآیند تاریخ ساز است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه انقلاب ایران تداوم نهضت حسینی است، افزود: راهبرد انقلاب از همان ابتدا عاشورایی بود که با تقدیم خون هزاران شهید در مقابل سلطه استکبار، صهیونیسم و طاغوت های زمان ایستاد و سرآغاز تحول عظیم در دنیا شد.
وی به توطئه های جدید دشمنان برای ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی و فروپاشی کشور سوریه به عنوان محور مقاومت اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی و صهیونیسم بعد از شکست از مقاومت لبنان، برای جلوگیری از گسترش مکتب انقلابی اسلام متوجه کشور سوریه محور مقاومت در منطقه، شدند.
وی که در مراسم گرامیداشت شهید علیرضا نوری از شهدای مدافع حرم در مسجد جامع نجف آباد سخن می گفت، افزود: موضوع جنگ با سوریه، ساقط کردن حکومت این کشور و شخص بشار اسد نیست بلکه هدف انقلاب اسلامی ایران است که با تداوم خود در فراسوی مرزهای جغرافیایی در صحنه سیاسی منطقه و جهان وارد و باعث استقلال و مبارزه با استکبار جهانی در کشورهایی همچون سوریه و عراق شد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) فرهنگ ایثار و شهادت و شبیه سازی حادثه عاشورا در جبهه های دفاع از حق را مهمترین پیام شهدای مدافع حرم بیان کرد و گفت: خون شهدای مدافع حرم سبب تداوم انقلاب اسلامی و تاثیر پذیری کشورهای منطقه از آن و ایستادگی مردم عراق، سوریه و یمن شده است.
سردار سلیمانی با تاکید بر پاسداشت و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم افزود: سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر مستقیم ولایت و تبدیل شدن آن به تکیه گاه جهان اسلام در پرتو خون شهداست.
براساس اعلام روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج ) اصفهان، شهید ستوان دوم پاسدار علیرضا نوری چهارمین شهید از شهدای مدافع حرم شهرستان نجف آباد و یکی از نیروهای گردان پیاده لشگر هشت نجف اشرف در جنگ با تروریست های تکفیری در اولین روز از سال 1394 به درجه رفیع شهادت نائل شد و روز گذشته با حضور پرشور و گسترده مردم شهرستان نجف آباد تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.
د/ 2093



11/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن