تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819238705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم تهران: احمدی نژاد نباید دیگر به سیاست بازگردد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


اصولگرایان به ائتلاف کامل می‌رسند؛
نماینده مردم تهران: احمدی نژاد نباید دیگر به سیاست بازگردد
نماینده مردم تهران در مجلس اعتقاد دارد احمدی نژاد در دوره اول ریاست جمهوری‌اش کارنامه بسیار موفقی داشت و اگر ایرادی به او وارد است مربوط به دوره دوم ریاست جمهوری او است.



 به گزارش جام نیوز، حسین نجابت، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی به تشریح عملکرد مجلس و دولت در سال 93، درگیری‌های دولت و مخالفانش، آینده سیاسی هاشمی و احمدی نژاد و مسائل دیگر پرداخته است.
مشروح این گفت‌وگو را در ادامه بخوانید: سال 93 مذاکرات هسته ای ایران و 5+1 اوج گرفت، به موازات این مذاکرات شاهد انتقادات تند مخالفان روند فعلی مذاکرات یا همان دلواپسان با دولت بودیم، ارزیابی شما از این اختلافات چیست؟ این بازی را غلط می دانم که حق را به این یا آن دهیم. بلکه مساله این است که ما قراردادی را مورد مذاکره قرار می دهیم و باید مذاکره کنندگان را حمایت کنیم و در عین حال نیز باید دلواپسی و نگرانی نیز داشته باشیم زیرا مقام معظم رهبری هم فرمودند طرف مقابل ما انسان های منطقی نیستند و به هیچ چیزی پایبند نیستند هم مکر دارند هم خدعه و هم کلک می زنند. به همین دلیل نیز ما باید نگران باشیم و نگرانی ما از تیم مذاکره کننده نیست بلکه نگرانی ما از کسانی است که آن طرف میز مذاکره قرار دارند.
بنابراین، این دوگانه درست کردن میان کسانی که مذاکره می کنند و دلواپسان در جهت دو قطبی کردن جامعه است که همگان و از جمله مقام معظم رهبری نیز با آن مخالف هستند.
 باتوجه به مجموعه کارت زردهای پی درپی و استیضاح وزرا دولت یازدهم از سوی مجلس نهم مجموع روابط این دوقوه را چگونه ارزیابی می کنید؟ مجلس وظایفی دارد دولت نیز وظایفی دارد و این که مجلس هر چه بگوید دولت سمعا و طاعتا اجرا کند یا دولت هر چه می گوید، مجلس اجرایی کند، صورت خوب و خوشی ندارد بلکه مجلس ناظر است و من رابطه دولت و مجلس را در مجموع خوب می بینم. هماهنگی میان روسای دو قوه وجود دارد. اختلاف سلیقه نیز هست و این اختلاف سلیقه غیر از دشمنی است.
با توجه به عمر سپری شده دولت یازدهم، دولت آقای روحانی را موفق می دانید یا دولت احمدی نژاد را؟ دوره اول احمدی نژاد را موفق می دانم، دوره اول احمدی نژاد فوق العاده موفق بود و اگر ایرادی داشت، به دوره دوم او بازمی گشت.
با توجه به انتخابات مجلس خبرگان رهبری آینده سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی را چگونه می بینید؟ در این زمینه نه آینده نگری دارم نه نظری خاص. سوال باید در اندازه من باشد.
بسیاری سال 94 را سال بازگشت احمدی نژاد می دانند، آیا شما نیز سال 94 سال احمدی نژاد می دانید؟ نه من به این موضوع معتقد نیستم. به نظرم اولی این است که وی دیگر به عرصه سیاسی بازنگردد.
ترکیب مجلس دهم را چگونه می بینید؟ هنوز زود است راجع به این موضوع قضاوت کنیم، اگر هم پیش بینی شود، پیش بینی درستی نیست فکر نمی کنم خیلی گرایش خاص و صد درصد غالب از یک جناح باشد. برخی اوقات مجلس صد در صد اصولگرا بود، وقت هایی نیز همانند مجلس ششم، صد در صد اصلاح طلب. اما مجلس دهم این گونه نیست.
پیش بینی شما از استراتژی اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم چیست؟ گمان می کنم افق های روشنی در انتظار اصول گرایان است و علائم روشنی نیز وجود دارد. با اطلاع عرض می کنم که ائتلاف کاملی میان اصول گرایان صورت می گیرد.   پیش بینی شما از حضور اصلاح طلبان در انتخابات چیست؟ اصلاح طلبان باید خط و مشی و نسبت خود را با دولت شفاف کنند. در اصلاح طلبان علائم مثبت برای اصول گرایان از این سر طیف تا آن سر طیف فرستاده می شود.
  نامه/ 29  



۱۱/۰۱/۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن