تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803650675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جرائم خرد و سرقت در گلستان طی نوروز 20 درصد کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانشین فرماندهی انتظامی گلستان: جرائم خرد و سرقت در گلستان طی نوروز 20 درصد کاهش یافت گرگان - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی گلستان از کاهش 20 درصدی وقوع جرائم خرد و سرقت ازمسافران در ایام نوروز 94 درسایه همکاری مردم و انجام درست وظایف ازسوی نیروی انتظامی این استان گردشگر پذیر خبر داد.


سرهنگ علی اکبر جاویدان روزسه شنبه در گفت و گوبا ایرنا، اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرائم خرد بویژه سرقت از مسافران همواره از دغدغه های اصلی مسوولان کشور و نیروی انتظامی می باشد.
وی با بیان اینکه برای پیشگیری از وقوع این نوع جرائم ناجا برنامه ریزی های گسترده ای و نیز طرح های زیادی در ایام مختلف سال انجام می دهد، افزود: درتعطیلات نوروز امسال، نیروی انتظامی گلستان مبادرت به استقرار 53 ایستگاه پلیس و راهور در تفرجگاه ها و مناطق گردشگری استان کرده است .
سرهنگ جاویدان اضافه کرد: درسایه این اقدامات انتظامی، آگاهی بخشی های پلیسی به مردم و پوشش کامل نقاط آلوده و نیز همکاری و تعامل خوب مردم در رعایت مسائل امنیتی، با کاهش 20 درصدی وقوع جرائم خرد و سرقت از مسافران در 11 روز گذشته از تعطیلات نوروزی درمقایسه با مدت مشابه سال قبل بودیم.
وی تصریح کرد: دراین مدت دربحث سوانح رانندگی شاهد کاهش 26 درصدی، در تعداد مجروحین حوادث رانندگی کاهش 21 درصدی و در بحث تعداد کشته شدگان تصادفات رانندگی نیز کاهش 42 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.
جانشین فرماندهی انتظامی گلستان همچنین از همکاری 752 پلیس افتخاری با مجموعه انتظامی استان درطرح نوروزی 94 خبر داد و گفت: این نیروها که 70 درصد مرد و 30 درصد خانم و بیشتر دانشجو هستند و آموزش های لازم را نیز فرا گرفته اند، از سرمایه های ناجا بوده و توانسته اند دراین مدت و درکنار نیروهای متخصص ناجا، به نحو احسن وظایف محوله را انجام دهند.
سرهنگ جاویدان، اجرای طرح نوروزی پلیس را از بزرگترین و وسیع ترین رزمایش های ناجا در کشور دانست و افزود: دراین طرح ناجا با همکاری برخی دستگاه های خدمات رسان درجهت تحقق راهبرد اصلی ناجا و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و مردم تلاش می کند.
وی، حوزه انضباط بخشی ترافیکی و کاهش تلفات جاده ای و نیز پیشگیری از وقوع جرائم و برقراری نظم و امنیت را از محورهای اصلی در طرح نوروزی ناجا برشمرد و گفت: ناجا با رصد شرایط موجود و با استفاده از تجریبات گذشته، تمام امکانات سخت و نرم افزاری خود را برای تحقق این راهبرد بسیج نموده است.
سرهنگ جاویدان همچنین از 12 هزارو 537 تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس 110 در 11 روز گذشته خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد تماس، 6 هزارو 644 مورد منجر به ماموریت و حضور پلیس در صحنه شده است.
جانشین فرماندهی انتظامی گلستان در پایان این گفت و گو به بیان برخی هشدارها و توصیه های پلیسی به مردم و مسافران نوروزی پرداخت و بر رعایت اصول ایمنی و مطمئن شدن از قفل بودن درب های واحد مسکونی یا تجاری قبل از مسافرت و نیز رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.
رعایت انضباط ترافیکی و حق تقدم و حقوق دیگران در رانندگی، استفاده از محل های مجاز پیش بینی شده برای اسکان موقت مسافران در مناطق گردشگری و تفرجگاه ها، پرهیز از نشستن کنار رودخانه ها و دره ها و مراقبت از فرزندان دراین مکان ها، پارک کردن خودروها در مکان های نزدیک به ایستگاه های پلیس بویژه در تفرجگاه ها، افزایش اطلاعات و آگاهی ها نسبت به موضوعات پلیسی و خود مراقبتی، استفاده از خودروهای عمومی ازمهمترین توصیه های جانشین فرماندهی انتظامی گلستان به مسافران نوروزی و مردم استان بود.
شتاب نکردن در رانندگی بویژه در روز طبیعت و رعایت مسائل زیست محیطی و آسیب نرساندن به درخت ها در این روز از دیگر توصیه های سرهنگ جاویدان بود.
استان مرزی گلستان واقع در شمال ایران یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت دارد، این استان گردشگر پذیر هم اینک میزبان مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور است.
گلستان باکشور ترکمنستان، دریای خزر و استان های مازندران، سمنان و خراسان شمالی همسایه است.
/3039/1648/ 1539



11/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن