تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803339597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین رییس پلیس پیشگیری ناجا: سرقت درنوروز 10 درصد کاهش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانشین رییس پلیس پیشگیری ناجا: سرقت درنوروز 10 درصد کاهش یافته است گرگان - ایرنا- جانشین رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: از آغاز طرح نوروزی پلیس (28اسفند93) تاکنون وقوع سرقت در کشور کاهش هشت تا ده درصدی داشته است.


براساس اعلام روز دوشنبه نیروی انتظامی گلستان به ایرنا سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی مشترک پلیس و هلال احمر گلستان اظهار داشت: با برنامه ریزی های خوبی که انجام شده، وقوع سرقت در سطح کشور روند نزولی داشته و این کاهش در برخی از استان ها 15 تا 20 درصد بوده است.
جانشین رییس پلیس پیشگیری ناجا همچنین از بهره گیری از ظرفیت های مردمی در تولید نظم و امنیت در سطح کشور و بکارگیری 28 هزار همیار پلیس و پلیس افتخاری در طرح نوروزی 1394 خبر داد و افزود: بیش از 2 هزار ایستگاه و کانکس پلیس، امنیت تفرجگاه ها و محل های اسکان مسافران نوروزی را زیرپوشش انتظامی دارند.
سردار معصوم بیگی اضافه کرد: با حضور پررنگ پلیس درتفرجگاه ها و محل های اسکان مسافران نوروزی، وقوع سرقت در این مکان ها کاهش چشمگیری داشته که این امنیت مطلوب حاصل حضور پلیس و همکاری بیش از پیش مردم با نیروی انتظامی است.
وی همچنین یادآور شد که حضورهمیاران پلیس و پلیس افتخاری نشان از علاقه مندی مردم درنقش آفرینی برای تولید امنیت پایدار دارد.
جانشین رییس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به بازدید از قرارگاه مشترک پلیس گلستان و هلال احمر که در میدان بسیج گرگان فعال است، تصریح کرد: تشکیل این قرارگاه می تواند در اقدامات مشترک این دو نهاد در امدادرسانی و برقراری نظم و امنیت موثر باشد.
سردار معصوم بیگی گفت: همه نهادها و آحاد جامعه برای برقراری نظم و امنیت دخیل هستند و هر فردی که در این جامعه حضور دارد در تولید امنیت نقش خواهد داشت.
وی تاکید کرد: در گلستان قبل از آغاز طرح نوروزی اقدامات تعاملی با سایر دستگاه ها انجام شده و از ظرفیت دستگاه های خدمات رسان در استان استفاده شده است.
سردار معصوم بیگی اضافه کرد که براساس آمارها و بررسی های میدانی که انجام شده، نظم و امنیت در استان گلستان وضعیت مطلوبی دارد و اجرای طرح نوروزی نیز تا امروز به خوبی و با موفقیت اجراء شده است.
جانشین رییس پلیس پیشگیری ناجا همچنین در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) پلیس گلستان تصریح کرد: رویکرد نیروی انتظامی پیشگیرانه است و پلیس چاره جویی می کند تا از وقوع جرم در جامعه پیشگیری شود.
سردار معصوم بیگی ادامه داد: بکارگیری 5 هزار پلیس افتخاری و 23 هزار نگهبان محله نشان دهنده مشارکت مردم برای افزایش نظم عمومی است.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی تلاش می کند بسترهای مشارکت مردم در تولید نظم و امنیت پایدار در جامعه ایجاد شود.
جانشین رییس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه می توانیم به بزرگی نیروی انتظامی پلیس افتخاری و همیار پلیس داشته باشیم و باید این بخش ها را تقویت کنیم، افزود: طرح نوروزی بزرگترین رزمایش پلیس در طول سال است.
وی ادامه داد: ایجاد نظم و امنیت و موفقیت پلیس در طرح نوروزی محقق نمی شود مگر با اتکاء بر روحیه جهادی، دینی و انقلابی که هم اینک در مجموعه نیروی انتظامی این روحیه وجود دارد.
سردار معصوم بیگی همچنین با یادآوری اینکه پلیس در طرح نوروزی دو هدف پیشگیری از وقوع جرائم و شتاب بخشی در امر روان سازی ترافیک را دنبال می کند، اظهارداشت: ایجاد نظم و امنیت در جامعه یک موضوع یکپارچه است و پلیس تمامی بخش های نظم و امنیت عمومی را دنبال می کند ،اما این دو هدف در ایام نوروز در اولویت برنامه ها قرار دارد.
وی در ادامه با اشاره به شعار نوروزی نیروی انتظامی تاکید کرد: اولین مخاطب این شعار خود ما هستیم و بایستی در ماموریت ها با التزام به قانون و اخلاق عمل کنیم، زیرا پلیس الگوی جامعه است و مردم از پلیس الگو می گیرند.
سردار معصوم بیگی اضافه کرد: همه چیز در گرو رعایت قانون بوده و با توجه به اینکه قانون ما برگرفته از شرع و دین است، اخلاق هم در آن نهفته می باشد.
به گفته وی همچنین پلیس چاره جویی می کند تا از وقوع یک جرم در جامعه پیشگیری شود.
جانشین رییس پلیس پیشگیری ناجا بمنظور بازدید از ایستگاه های نوروزی نیروی انتظامی گلستان از روز گذشته به این منطقه سفر کرده است و صبح روز دوشنبه سردار معصوم بیگی از ایستگاه ها و طرح های این نیرو در غرب استان بازدید کرد.
1648



10/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن