تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803026150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ با يمن حاصل شکست عربستان در منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۸ب.ظ)
مدير حوزه‌هاي علميه خواهران: جنگ با يمن حاصل شکست عربستان در منطقه است موج - عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با هشدار به سردمداران سعودي در ايجاد آتش افکني در منطقه، اظهار داشت: موج اين آتش، نه تنها يمن را نخواهد سوزاند بلکه اين آتش ممکن است به داخل عربستان و هم پيمانانش سرايت کند و بهتر است، سردمداران سعودي تا دير نشده متوجه عاقبت آنچه که انجام مي دهند باشند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، حجت الاسلام والمسلمين محمودرضا جمشيدي با ابراز تاسف شديد از اينکه دولتي که بايد حامي مسلمانان باشد به مردم بي دفاع و بي گناه يمن حمله کرده است، اظهار داشت: سعودي ها با ادعاي اينکه حوثي ها شورشي هستند به کشور يمن حمله کرده اند در حالي که سرمداران اين کشور بايد فيلم تظاهرات مردم در حمايت از اين گروه را در بخش هاي مختلف يمن، مشاهده کنند.
وي تاکيد کرد: سردمداران سعودي بدانند، ناديده گرفتن اراده يک ملت و تحميل خاص يک دولت از بيرون بر ملتي ديگر، جز ناکامي نتيجه اي ندارد.
مردم يمن با غيرت از منافع ملي خود دفاع خواهند کرد
مدير حوزه هاي علميه خواهران با بيان اينکه مردم يمن با غيرت از منافع ملي خود دفاع خواهند کرد، گفت: اگر اين اتفاق در عربستان سعوي نيز رخ مي داد، محکوم به شکست بود چه برسد به اينکه در سايه تجاوز به يک ملت مسلمان صورت گرفته است.
اين عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با هشدار به سردمداران سعودي در ايجاد آتش افکني در منطقه، اظهار داشت: موج اين آتش، نه تنها يمن را نخواهد سوزاند بلکه اين آتش ممکن است به داخل عربستان و هم پيمانانش سرايت کند و بهتر است سردمداران سعودي تا دير نشده متوجه عاقبت آنچه انجام مي دهند باشند.
حجت الاسلام والمسلمين جمشيدي با اشاره به اينکه آتش وقتي برافروخته شود، ممکن است دامن برافروخته کنندگان آتش را نيز بگيرد، تصريح کرد: ملت هاي منطقه به سطحي از بيداري و هوشياري رسيدند که ميان حرکت هاي از سر اصلاح گري و مقابله با ظلم و ستم و حرکت هاي ظالمانه تفکيک قائل شوند.
وي در ادامه با طرح پرسشي مبني بر اينکه اگر سعوي ها قدرتي دارند چرا تاکنون در مقابله با اسرائيلي ها به کار نگرفته اند، اظهار داشت: چرا اين دولت عربي با قدرت خود با گروه تروريستي داعش که چهره بي منطق از اسلام نشان مي دهند برخورد نمي کند؟
مدير حوزه هاي علميه خواهران تصريح کرد: البته آنها چون دستي بر اين آتش دارند نمي توانند چنين اقدامي کنند اما پرسشي است که مسئولان سعودي بايد به مردم خود و کشورهاي منطقه پاسخگو باشند.
جنگ يمن حاصل شکست عربستان در منطقه است
حجت الاسلام والمسلمين جمشيدي در ادامه با اشاره به تجاوز جنگنده هاي عربستان سعودي به يمن، اظهار داشت: آنچه امروز ما در يمن شاهد هستيم، نتيجه شکست سياست هاي عربستان و همپيمانانش در منطقه به خصوص در کشورهايي نظير عراق، سوريه، لبنان، فلسطين اشغالي، کرانه باختري رود اردن، بحرين و در بخش هايي از افغانستان بوده است.
وي با بيان اينکه سعودي ها و برخي کشورهاي هم پيمان در منطقه با پشتيباني استکبار جهاني از گذشته به دنبال مقاصدي بودند، تصريح کرد: از گذشته طالبان و امروز گروه داعش با پشتيباني مستقيم اين دولت ها به خصوص عربستان سعودي تشکيل و حمايت شده اند.
مدير حوزه هاي علميه خواهران با تاکيد بر اينکه، حضور هوشيارانه مسلمانان منطقه، توطئه ايجاد تفرقه بين شيعه و سني و شيعه هراسي را در حقيقت ناکام کرد، ابراز داشت: به نظر مي رسد، عدم اقبال عمومي مسلمانان اعم از شيعه و سني به اين سياست هاي افراط گرايانه، شکست هاي مفتضحانه اي در اين عرصه و شکل گيري رخدادهاي اخير در عربستان و کشورهاي منطقه، دولت سعودي را وادار کرد که با حمله به يمن، يک حرکت فرار به جلو داشته باشد که اين مسئله يکي از اشتباهات بزرگ آن ها است.
حجت الاسلام والمسلمين جمشيدي تصريح کرد: سردمداران سعودي در اشتباهي بزرگ به جاي اينکه متنبه و متوجه اشتباهات خود باشند، خودشان را درگير يک بحراني کردند که ممکن است آغاز آن به دست آنها باشد، اما خروج از بحران دست آن ها نخواهد بود.
وي در پايان با بيان اينکه اراده مردم مسلمان و آزاده يمن تعيين کننده نتيجه اين بحران خواهد بود، خاطرنشان کرد: يمني ها، مسلماناني اعم از شيعه و سني مي باشند که نسبت به خاک و آينده کشورشان حساس هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن