تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818844604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست آمریکا و صهیونیسم در پس پرده تحولات یمن/ آمریکا بدنبال جنگ میان ایران و عربستان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دست آمریکا و صهیونیسم در پس پرده تحولات یمن/ آمریکا بدنبال جنگ میان ایران و عربستان است اسلام آبل - ایرنا - رییس حزب جماعت اسلامی پاکستان با ابراز نگرانی از تحولات جاری در یمن، گفت: آمریکا و صهیونیست ها بار دیگر برای تبدیل کشورهای مسلمان به یک میدان جنگ، آستین بالا زده اند.


به گزارش ایرنا، سراج الحق شب گذشته در لاهور اعلام کرد: آمریکا همانگونه که سالها پیش اقدام به افروختن آتش جنگ میان عراق و ایران کرد، این بار نیز قصد دارد بین عربستان سعودی و ایران جنگ افروزی کند زیرا اینگونه جنگ ها باعث می شود تا آمریکا بتواند سلاح های خود را در منطقه نفت خیز خاورمیانه به فروش برساند و نیز بر منابع طبیعی و غنی کشورهای مسلمان منطقه تسلط بیشتری پیدا کند.
وی تاکید کرد که کشورهای مسلمان باید برای هرگونه اقدام درخصوص تحولات یمن و حملات عربستان به این کشور، با احتیاط کامل رفتار کنند و پاکستان هم باید تلاش کند تا با کمک به آرام کردن شرایط، توطئه دشمنان را خنثی کند.
سراج الحق گفت که جهان اسلام باید تلاش کند تا این بحران تازه در خاورمیانه را از طریق گفت و گو حل کند و نباید اجازه دهد تا دشمنان از این فرصت استفاده کنند.

** پاکستان وارد حملات عربستان به یمن نشود
علامه راجا ناصر عباس جعفری دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان نیز به دولت این کشور توصیه کرد تا وارد معرکه جنگ عربستان سعودی علیه یمن نشود.
وی با بیان اینکه عربستان سعودی به بهانه مبارزه با گروه های مخالف یمن، زنان و کودکان را در این کشور به کشتن داده است، گفت: اگر عربستان واقعا مدعی دفاع از کشورهای اسلامی و جهان اسلام است، چرا در مقابل جنایات صهیونیست ها علیه ملت مظلوم فلسطین سکوت کرده است.
آساق*1**271**1723



08/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن