تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819260575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز شماره گذاري اتوبوس هاس اسکانيا در آخرين روزهاي سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۱۰ب.ظ)
معاون امنيتي انتظامي وزير کشور خبر داد: آغاز شماره گذاري اتوبوس هاس اسکانيا در آخرين روزهاي سال 93 موج -معاون امنيتي انتظامي وزير کشور گفت : بعد از انجام اصلاحات لازم و رفع اشکالات مراحل شماره گذاري اتوبوس هاي توليدي کارخانه اسکانيا از سرگرفته شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور، ذوالفقاري معاون امنيتي انتظامي وزير کشور در خصوص آخرين وضعيت شماره گذاري اتوبوس هاي اسکانيا گفت: بعد از حوادثي که در جاده ها در خصوص اتوبوس هاي اسکانيا رخ داد و از جمله منجر به مواردي از آتش سوزي شد، موضوع شماره گذاري اين اتوبوس ها مجدداً از سوي کارشناسان راهنمايي و رانندگي و نيز کارشناسان استاندارد مورد بررسي قرار گرفت و با توجه به اينکه برخي نواقص در توليد اين اتوبوس ها تشخيص داده شد مقرر شد اين موارد به کارخانه سازنده اعلام شود تا بعد از انجام اصلاحات لازم و رفع اشکالات مراحل شماره گذاري اتوبوس هاي توليدي اين کارخانه از سرگرفته شود. در نتيجه تلاش خوبي در جهت رفع نواقص انجام گرفت .
ذوالفقاري خاطر نشان کرد: پيرو اين تلاش ها و گزارشات ارائه شده از آن، جلسات متعددي برگزار و مقرر شد که کارشناسان سازمان استاندارد بر طرف شدن نواقص اعلامي را بررسي کنند تا در صورت تأييد رفع نواقص، در مرحله بعد کارشناسان راهنمايي رانندگي هم بازديدهاي لازم را بعمل آورند و کار سرانجام يابد.
معاون امنيتي انتظامي وزير کشور افزود: با اين همه به دليل بوروکراسي موجود در تعامل في مابين راهنمايي و رانندگي و استاندارد، کار شماره گذاري اتوبوس ها تا اواخر اسفند ماه سال گشته به سرانجام نرسيد و اين در حالي بود که شهرداري هايي که از مدت ها قبل اقدام به خريد اين اتوبوس ها کرده بودند از جمله در استان هاي فارس و خراسان رضوي با توجه به فرارسيدن ايام تعطيلات نوروز به شدت پيگير شماره گذاري اين اتوبوس ها بودند تا در ناوگان حمل و نقل و چرخه خدمت رساني فعال شوند.
ذوالفقاري افزود پيرو اين شرايط و با در خواستي که وزير محترم صنعت، معدن و تجارت از وزير محترم کشور داشتند، موضوع به صورت خاص از طرف وزارت کشور بررسي و پيگيري شد و در نتيجه هماهنگي بين راهنمايي و رانندگي ناجا و سازمان استاندارد در اين زمينه حاصل شد و با سرعت عملي که راهنمايي رانندگي به خرج داد بالاخره در آخرين روزهاي سال 93 کار شماره گذاري اين اتوبوس ها آغاز و تعدادي از آن تحويل شهرداران استان هاي مذکور شد که رضايت مسؤولان اين استان ها را در پي داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن