تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820202336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر ورزشی PSG: دنی آلوس بازیکن بزرگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مدیر ورزشی PSG: دنی آلوس بازیکن بزرگی است
دنی آلوس، مدافع راست ارزشمند برزیلی که ژوئن امسال قراردادش با بارسلونا به اتمام می رسد، به احتمال فراوان این باشگاه را ترک خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تمامی شایعات حاکی از آنند که آلوس راهی پاریس سنت ژرمن خواهد شد. سفر دو هفته پیش او به پاریس نیز بر آتش شایعات دامن زد و حتی نشریه مارکا ادعا کرد که او با باشگاه پاریسی پیش قراردادی را به امضا رسانده است. هرچند که یک روز بعد، آلوس تمامی این اخبار را تکذیب کرد.

الیویه لتانگ، مدیر ورزشی PSG،  امروز در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد پیوستن آلوس به این باشگاه گفت:" شکی نیست که آلوس بازیکن بزرگی است اما همه می دانید که او هنوز بازیکن بارسلوناست. قرارداد او، ماه ژوئن به اتمام می رسد و همین مساله، باعث انتشار شایعات گوناگونی در مورد تیم آینده او شده است.
نمی خواهم با اظهارنظر خودم این شایعات را تایید یا تکذیب کنم. فکر می کنم خود این بازیکن در چندین نوبت شایعات منتشر شده را رد کرده باشد."
 آلوس سال 2008 به بارسلونا پیوست و در این مدت 4 لالیگا و دو لیگ قهرمانان را با این تیم فتح کرده است.




1394/01/10 20:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن