تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798434900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اصفهان به میمه و دلیجان پرحادثه ترین جاده استان در ایام نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: راه اصفهان به میمه و دلیجان پرحادثه ترین جاده استان در ایام نوروز اصفهان- ایرنا- تعداد مجروحان حوادث رانندگی و تصادفات در جاده های برون و درون شهری استان اصفهان از 25 اسفند پارسال تا هشتم فروردین حدود هشت درصد کاهش یافت.


رئیس ستاد نوروزی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: از زمان آغاز سفرهای نوروزی یعنی 25 اسفند پارسال تا پایان روز هشتم فروردین امسال یکهزار و 439 نفر در اثر حوادث رانندگی و تصادفات در استان اصفهان مجروح شدند.
علی رحمتی با بیان اینکه از این تعداد یکهزار و 221 نفر بستری و 218 نفر بصورت سرپایی درمان شدند، افزود: این آمار در مدت مشابه سال گذشته یکهزار و 349 نفر بستری و 220 نفر سرپایی ثبت شده است.
وی بدون اشاره به آمار فوتی های حوادث و تصادفات رانندگی نوروز امسال در استان اصفهان، اظهار کرد: آمار فوتی ها در مقایسه با استان هایی مانند فارس، کمتر از یک دوم است.
به گفته دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تعداد کشته شدگان ناشی از حوادث ترافیکی در استان فارس تا هفتم فروردین امسال 53 نفر اعلام شده است.
رئیس ستاد نوروزی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بارندگی های فروردین امسال در تصادفات رانندگی تاثیر بسزایی داشت بطوریکه از دو روز گذشته با شروع مجدد سامانه های بارشی با افزایش حوادث ترافیکی مواجه شدیم.
رحمتی، پر حادثه ترین جاده در استان اصفهان در این مدت را جاده اصفهان به میمه، میمه به دلیجان اعلام کرد و گفت: چند مورد تصادف با تلفات سنگین جانی در این محور و همچنین در شهرضا، خور و فولادشهر اتفاق افتاده است.
وی با بیان اینکه در نوروز پارسال بیشتر حوادث ترافیکی در جاده های جنوبی استان بود، اضافه کرد: امسال بیشتر حوادث ترافیکی و تصادفات در محورهای شمالی اتفاق افتاد.
وی تاکید کرد: آمارها و موارد اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شامل شهرستان کاشان نیست.

*کاهش چهار درصدی ماموریت های اورژانس در اصفهان
رئیس ستاد نوروزی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی در این استان از 25 اسفند پارسال تا هشتم فروردین امسال پنج هزار و 174 مورد بود که نسبت به مدت مشابه پارسال چهار درصد کاهش دارد.
رحمتی افزود: از این تعداد سه هزار و 592 مورد غیر تصادفی و یکهزار و 574 مورد ماموریت تصادفی بود.
وی تعداد ماموریت های اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در مدت مشابه پارسال را پنج هزار و 371 مورد شامل سه هزار و 660 غیر تصادفی و یکهزار و 711 مورد تصادفی اعلام کرد و گفت: تعداد ماموریت های اورژانس برای تصادفات در این مدت هشت درصد کاهش داشته است.
وی با اشاره به پنج ماموریت اورژانس هوایی در مدت یاد شده در استان اصفهان گفت: این ماموریت ها برای حوادث ترافیکی در شهرضا، فولادشهر و یک مورد سوختگی 95 درصدی در نطنز انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: در 10 مورد دیگر نیز نیاز به ماموریت اورژانس هوایی در استان بود اما به دلیل شرایط نامناسب جوی این ماموریت انجام نشد.

* کاهش 50 درصدی مسمومیت ها
رئیس ستاد نوروزی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از 25 اسفند پارسال تا هشتم فروردین امسال حدود 25 مورد گاز گرفتگی و مسمومیت ناشی از گاز منواکسید کربن در استان گزارش شد.
رحمتی با بیان اینکه این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود 50 درصد کاهش نشان می دهد افزود: مهمترین دلیل این کاهش، کمتر شدن تعداد مسافران چادرخواب در مجموعه باغ فدک اصفهان است.
وی بیشترین مسمومیت ها را مربوط به روشن کردن گاز پیک نیک داخل چادرهای مسافرتی اعلام کرد.

* 183 هزار مراجعه نوروزی به بیمارستان های اصفهان
بیش از 183 هزار نفر از 25 اسفند پارسال تا هشتم فروردین امسال به بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان جهت دریافت خدمات درمانی مراجعه کردند.
رئیس ستاد نوروزی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از این تعداد 155 هزار و 739 نفر بصورت سرپایی درمان شدند.
وی با بیان اینکه 12 هزار و 538 نفر کمتر از شش ساعت بستری و 9 هزار و 166 نفر بیش از شش ساعت در بیمارستانهای استان اصفهان بستری شدند افزود: پذیرش شدگان در بخش مراقبت های ویژه ICU در این مدت 456 نفر، در بخش مراقبت های قلبی ( CCU) شامل 664 نفر و در بخش مراقبت های ویژه نوزادان و کودکان 175 نفر بود.
رحمتی یکی از مهمترین خدمات درمانی استان اصفهان در نوروز امسال را دیالیز ذکر کرد و گفت : در مدت یاد شده، چهار هزار و 216 نفر از افراد دارای پرونده درمانی در استان و 145 مهمان نوروزی از این خدمات استفاده کردند.
به گزارش ایرنا، 112 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شامل 56 پایگاه شهری و 56 پایگاه جاده ای در استان اصفهان فعال است.
نوروز پارسال در قالب اجرای طرح امداد سلامت نوروزی، تکنسین های فوریت های پزشکی استان اصفهان به هشت هزار و 138 حادثه اورژانسی اعزام شدند.
از این تعداد پنج هزار و 717 ماموریت مربوط به حوادث غیرتصادفی و دو هزار و 421 مورد دیگر نیز سوانح رانندگی بود.
از ماموریت های سوانح رانندگی نیز یکهزار و 731 مورد در مناطق شهری و 679 مورد در جاده های استان اصفهان رخ داده بود.
یکهزار و 931 نفر از مصدومان حوادث تصادفی نوروز پارسال در استان اصفهان توسط واحدهای امداد اورژانس به بیمارستان اعزام و 300 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.
استان اصفهان به دلیل برخورداری از جاذبه های فراوان تاریخی، فرهنگی و طبیعی یکی از مقاصد اصلی گردشگران در تعطیلات نوروز است.
نوروز پارسال بیش از 26 میلیون نفر از استان اصفهان عبور کردند و سه میلیون و 200 هزار گردشگر شب خواب در این استان اقامت کردند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان نیز از ورود بیش از سه میلیون گردشگر به استان تا پنجمین روز سال جدید خبر داد.
ت/3011/ 2093 /1596



10/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن