تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819856934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت آشکار ترکیه از تروریست ها؛ زمینه ساز جنایات تازه!


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: حمایت آشکار ترکیه از تروریست ها؛ زمینه ساز جنایات تازه!


ترکیه اجازه داد ۸ هزار تروریست از مرزهای این کشور وارد سوریه شوند. ورود این تروریست ها به سوریه همزمان با تلاش های ترکیه و آمریکا در آموزش ۲۵۰۰ تروریست در ترکیه و گسترش فعالیت پایگاه هوایی "اینجرلیک" است.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تروریست های تکفیری در سوریه در جنایتی جدید در منطقه داریا واقع در جنوب غرب شهر دمشق با حفر تونل انفجاری به سمت بارگاه حضرت سکینه (س) دخت امام علی (ع)، آسیب های زیادی به مرقد و حرم این بانوی بزرگ رساندند.  
دانلود       ارتش سوریه با محاصره گروه های مسلح در شهر ادلب می خواهد مناطق مختلف این شهر را از این تروریست ها پاکسازی کند.این تروریست ها با حمایت آشکار ترکیه وارد شمال سوریه شده اند. ترکیه اجازه داد 8 هزار تروریست از مرزهای این کشور وارد سوریه شوند. ورود این تروریست ها به سوریه همزمان با تلاش های ترکیه و آمریکا در آموزش 2500 تروریست در ترکیه و گسترش فعالیت پایگاه هوایی اینجرلیک است. این پایگاه از طریق پهپادهای خود تحرکات ارتش سوریه را رصد و اطلاعات موردنظر را در اختیار گروه های مسلح قرار می دهد. درگیری ها در چند محور دیگر سوریه نیز ادامه دارد. ارتش سوریه اماکن تجمع تروریست ها را در اطراف شهر القنیطره هدف قرار داده است. در اطراف شهر درعا نیز شماری از تروریست ها کشته و زخمی شده اند. ارتش سوریه گروه های مسلح را در استان ریف دمشق در محاصره شدیدی قرار داده است و شماری از این تروریست ها در عملیات دیروز در این منطقه به هلاکت رسیدند.  

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن