تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای همکاری خلیج فارس مدعی طرفداری بن عمر از انصار الله یمن شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شورای همکاری خلیج فارس مدعی طرفداری بن عمر از انصار الله یمن شد تهران - ایرنا - دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس با صدور قطعنامه ای، ضمن اشاره به اختلافات بن عمر و عبد ربه منصورهادی رییس جمهوری مستعفی یمن، مدعی جانبداری فرستاده سازمان ملل از جنبش انصارالله در مخالفت با انتقال گفت وگو به عدن شد.


به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، منابع اتحادیه عرب در شرم الشیخ گفتند: شورای همکاری خلیج فارس با ارسال پیام شدید اللحنی به بان کی مون دبیر کل سازمان ملل، از نقش جمال بن عمر فرستاده این سازمان به یمن، انتقاد کرد.
کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس خواستار تغییر بن عمر از سوی بان کی مون پیش از برگزاری هرگونه گفت وگو درباره یمن شدند.
نبیل العربی دبیر کل اتحادیه عرب در پایان نشست این اتحادیه در مصر گفت: اعتراض شورای همکاری خلیج فارس را به اطلاع بان کی مون رساندم.
این در حالی است که منابع دیپلماتیک یمن به نقل از سفرای کشورهای حاشیه خلیج فارس در صنعا مدعی شدند که نقش بن عمر نه تنها بی طرفانه نبوده، بلکه به نفع جنبش انصار الله عمل کرده است .
همچنین برخی نهادهای یمنی ادعا کردند که بن عمر در دیدارهای گروههای یمنی برای مشروعیت بخشیدن به جنبش انصار الله تلاش کرده است.
در تجاوز نظامی عربستان به یمن که از پنجشنبه گذشته آغاز شده، هواپیماهای سعودی و همپیمانانش به بهانه حمایت از عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور، شمار زیادی از غیر نظامیان از جمله زنان و کودکان جان باختند.
در این حملات گسترده، هواپیماهای 10 کشور از جمله کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (به استثنای عمان) جنگنده های ارتش عربستان را همراهی می کنند.
خاورم** 1453**1651



10/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن