تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819865936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امدادگران جمعیت هلال احمر ایلام به 79 مصدوم حوادث خدمات رسانی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امدادگران جمعیت هلال احمر ایلام به 79 مصدوم حوادث خدمات رسانی کردند ایلام - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام از امداد رسانی به آسیب دیدگان 42 حادثه از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون خبر داد و گفت: امدادرسانی به 79 مصدوم این حوادث از مهمترین اقدامات این جمعیت است.


محمد سلیمانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حوادث از 26 اسفند پارسال تا 10 فروردین امسال در مناطق مختلف این استان روی دادند که در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر، خدمت رسانی به آنها انجام گرفته است.
وی این حوادث را شامل جاده ای، خدمات حضوری و اسکان، برف و کولاک، امداد در کوهستان و حادثه کارگاهی و صنعتی اعلام کرد و افزود: در مجموع 762 نفر در این حوادث دچار حادثه شده بودند که از این تعداد، 79 نفر مصدوم شدند که خدمات اولیه درمانی به آنها ارایه شد.
سلیمانی با بیان اینکه 19 نفر از مصدومان این حوادث از طریق خودروها و امدادگران این جمعیت به مراکز درمانی منتقل شدند، از اسکان 232 مسافر در راه مانده توسط امدادگران این جمعیت در پایگاه های امداد و نجات سطح استان خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام با اشاره به راه اندازی اردوگاه نوروزی در بوستان کوثر شهر ایلام، گفت: این اردوگاه با هدف رفاه حال مسافران نوروزی و اسکان آنها با برپایی 20 تخته چادر ایجاد شده و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز فعال است.
وی تاکید کرد: در اجرای طرح امداد و نجات این جمعیت که با هدف کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی جاده ای در این استان آغاز شده، 15 پایگاه امدادی در مسیرهای ارتباطی حادثه خیز استان دایر شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام یادآور شد: این طرح با بکارگیری 375 امدادگر تا 16 فروردین امسال در جاده های ارتباطی این استان همزمان با سراسر کشور ادامه دارد.
7171/9002



10/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن