تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798505937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی: امدادرسانی به حادثه‌دیدگان حوادث جاده‌ای نیازمند برنامه‌ریزی ویژه است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی:
امدادرسانی به حادثه‌دیدگان حوادث جاده‌ای نیازمند برنامه‌ریزی ویژه است
نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: باید قوانین و برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای در زمینه کمک هموطنان و امداد و نجات تهیه و تنظیم شود.

خبرگزاری فارس: امدادرسانی به حادثه‌دیدگان حوادث جاده‌ای نیازمند برنامه‌ریزی ویژه است



حجت‌الاسلام اسدالله اسدی در حاشیه بازدید از پایگاه‌های جاده‌ای و پست ایمنی و سلامت سبزوار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در حکمی که برای حضرت آیت‌الله معزی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر ابلاغ کرده‌اند توجه ویژه‌ای را نسبت به مسائل جوانان و امداد و نجات دارند اظهار داشت: جمعیت هلال احمر از مجموعه سازمان‌هایی است که از نعمت ظرفیت بزرگ جوان کشور بهره‌مند است و مقام معظم رهبری(مدظله) همواره به بهره‌برداری درست و صحیح و توجه به این سرمایه عظیم توجه دارند.
وی با بیان اینکه از اساسی‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های حوزه نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر توجه به این سرمایه بزرگ و مهم است، تصریح کرد: این توجهات باید در همه سطوح نیازهای یک جوان از ازدواج تا بسترسازی برای ایجاد اشتغال باید در دستور کار باشد.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به مسائل امداد و نجات و گسترش فعالیت‌های امدادی توجه ویژه‌ای دارند، خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز اگر بخواهیم یک معدل و میانگین برای میزان حادثه‌دیدگان حوادث جاده‌ای بگیریم می‌بینیم که متاسفانه تعداد حوادث و تلفات جاده‌ای ما در طول یک سال برابر با تعداد شهدای دفاع مقدس است و این مسئله به عنوان یکی از مهم‌ترین بحران‌های کشور امروز مورد توجه مسئولان و مدیران است.
اسدی با بیان اینکه باید قوانین و برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای در زمینه کمک هموطنان و امداد و نجات تهیه و تنظیم شود، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مهمی که در این زمینه وجود دارد موازی‌کاری سازمان‌های امدادی و مشخص نبودن برخی پل‌های ارتباطی برای مردم و وظایف سازمان‌های امدادی و خدمات‌رسان است. نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه حوزه نمایندگی ولی‌فقیه قطعا در این زمینه با قدرت وارد می‌شود، ادامه داد: نگاه ما در این حوزه تامین انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله) است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه موفق باشیم.
وی با اشاره به اینکه حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ایام نوروز در حوزه‌های ارزشی و فرهنگی برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای را در دستور کار داشته است، متذکر شد: یکی از برنامه‌های ما بهره‌برداری ارزشی و درست از نوروز و ایام فاطمیه بود که در این زمینه جمعیت هلال احمر به خوبی وارد شد و توانست به بهترین وجه ماموریت فرهنگی و ارزشی خود را انجام دهد.
وی با اشاره به برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در استان در راستای بسترسازی برای ازدواج جوانان نیز گفت: در این زمینه پیگیری‌های خوبی صورت گرفته تا بتوانیم یکی از کالاهای اساسی زوج‌های جوان را از طریق هلال احمر تهیه و در اختیار آنان قرار دهیم.
اسدی با تأکید بر اینکه ازدواج یک امر مقدس و مورد تاکید همه بزرگان است، ادامه داد: دشمن به دنبال قداست‌زدایی کانون خانواده‌هاست و تنها استراتژی که می‌تواند این توطئه را خنثی کند ترویج فرهنگ ازدواج در بین جوانان و تسهیل‌سازی آن است.
نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در ادامه با تقدیر و قدردانی از زحمات اعضا و داوطلبان شرکت‌کننده در طرح ملی امداد و نجات نوروزی و ایمنی و سلامت گفت: از برجسته‌ترین نکاتی که باید در زمینه به آن اشاره کرد برنامه‌ریزی برای اجرای طرح نوروزی، برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران، برنامه‌ریزی جدول نظارت استانی توسط مدیران استانی، کارشناسی و برطرف کردن مشکلات گذشته و ارتقا و مطلوب‌سازی پایگاه‌های جاده‌ای تجهیزات و پست‌های ایمنی و سلامت است.
انتهای پیام/3138/ذ40

94/01/09 - 12:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن