تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819516655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی انجام 17 میلیون نفر سفر دریایی در هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیش بینی انجام 17 میلیون نفر سفر دریایی در هرمزگان بندرعباس- ایرنا- رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی هرمزگان گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از 17 میلیون نفر سفر دریایی از طریق بنادر مسافری استان انجام شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم ایدنی روز دوشنبه اظهار داشت: طبق تجزیه و تحلیل های آماری، انتظار می رود حدود پنج میلیون نفر سفر از حجم کل این مسافرت ها در ایام تعطیلات نوروزی امسال انجام شود.
وی افزود: همچنین پیش بینی می شود امسال 500 هزار دستگاه خودرو از طریق بنادر مسافری هرمزگان جابه جا شود.
ایدنی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 10 بندر مسافری در شهرستان های بندرعباس، قشم، بندر خمیر، بندر لنگه و جزیره کیش فعال هستند.
به گفته وی بنادر مسافری هرمزگان بیش از 95 درصد از کل حمل و نقل مسافران دریایی کشور و 100 درصد حمل خودرو به مقصد جزایر خلیج فارس را پشتیبانی می کنند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: امسال در نظر داریم با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان ،گردشگری دریایی را گسترش دهیم.
برخوداری هرمزگان از 14 جزیره کوچک و بزرگ، آب و هوایی معتدل در ایام تعطیلات نوروزی، همچنین بهره مندی از زیرساخت های مناسب بندری در سواحل خلیج فارس و همچنین بزرگترین ناوگان مسافری دریایی کشور باعث شده تا این استان طی سالیان اخیر همواره در بین استان های کشور به عنوان پایتخت مسافرت های دریایی ایران زمین شناخته شود.
سال گذشته انجام بیش از 15 میلیون نفر سفر دریایی در هرمزگان به ثبت رسید که حجم عمده این سفرها در تعطیلات نوروزی 93 بوده است.
از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تاکنون حجم سفرهای دریایی در هرمزگان از مرز سه میلیون نفر گذشته است. ک/3
7198/ 6048



10/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن