تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819695513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاده ‌هاي گردشگري فومن در محورهاي ماسوله و قلعه‌ رودخان ترافيک است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ فروردين ۱۳۹۴ (۱۸:۲۴ب.ظ)
12 و 13و 14 فروردين جاري؛ جاده ‌هاي گردشگري فومن در محورهاي ماسوله و قلعه‌ رودخان ترافيک است موج - فرماندار فومن با بيان اينکه 12 و 13و 14 فروردين جاري جاده ‌هاي گردشگري فومن به ويژه در محورهاي ماسوله و قلعه‌ رودخان با ترافيک زيادي مواجه مي‌ شوند، گفت: شهرداران، بخشداران و دستگاه‌ هاي اجرايي و اداري و خدماتي در اين ايام در آماده‌ باش کامل باشند.
به گزارش خبرگزاري موج از فومن، ميرشمس مومني ‌زاده، در جلسه ستاد خدمات سفر اين شهرستان از تلاش دستگاه ‌هاي اجرايي و خدماتي بابت خدمات ‌رساني به شهروندان و مهمانان قدرداني کرد.
وي با بيان اينکه فومن ظرفيت بالقوه‌ اي در جذب گردشگر دارد، گفت: از تمام نقاط کشور و خارج از آن مسافر و گردشگر به فومن سفر مي‌ کنند و ما مسئول خدمات رساني، رفاه و امنيت اسکان آنها هستيم.
فرماندار فومن با تصريح بر اينکه هدف ما رضايت حداکثري گردشگران است، افزود: از تلاش دستگاه ‌هاي اداري و اجرايي فعال قدرداني مي ‌شود و به اداره ‌هايي که در کار قصور کنند تذکرات لازم داده مي ‌شود.
وي خواستار ارائه گزارش کامل و مستندات خدمات سفر اداره‌ هاي فومن شد و گفت: هلال احمر، شبکه بهداشت و پليس راهور عملکرد قابل توجهي را از خود در ايام نوروز برجاي گذاشته ‌اند.
مومني ‌زاده با تاکيد بر ارائه خدمات مناسب به گردشگران خاطرنشان کرد: روساي بانک خودپردازها را براي رفاه حال مسافران و شهروندان آماده به ‌کار نگه دارند.
وي مسئولان شهر را خادمان مردم خواند و يادآور شد: تمام دستگاه‌ ها با همکاري و حضور خود به مهمانان خدمات ‌رساني مي ‌کنند و براي برطرف شدن کمبودها در صحنه حاضر هستند.
اين مقام مسئول با اشاره به اينکه اطلاع رساني به گردشگران بايد به صورت دقيق و مناسب صورت گيرد، خاطرنشان کرد: تکريم گردشگران و مهمانان وظيفه ذاتي و اخلاقي ما است.
وي حضور تعداد زيادي از گردشگران را فرصت مناسبي براي اقدام‌هاي فرهنگي دانست و گفت: فرهنگ زمينه ‌ساز تمام پيشرفت ‌ها است.
مومني ‌زاده با بيان اينکه 12 و 13و 14 فروردين جاري جاده ‌هاي گردشگري فومن به ويژه در محورهاي ماسوله و قلعه‌ رودخان با ترافيک زيادي مواجه مي‌ شوند، تصريح کرد: شهرداران، بخشداران و دستگاه‌ هاي اجرايي و اداري و خدماتي در اين ايام در آماده‌ باش کامل باشند.
وي نظارت بر بازار نرخ ‌ها را از وظايف اداره‌ هاي صنعت و معدن و تجارت و تعزيرات حکومتي برشمرد و گفت: با تنظيم بازار زمينه خريد راحت براي گردشگران فراهم شده است.
فرماندار فومن خواستار نظارت بر اقلام پروتئيني و خوراکي در بازار شد و خاطرنشان کرد: به دنبال تقديم ارمغان‌هاي خوب از فومن به مسافران و گردشگران عزيز هستيم.
وي از اقامت 75 هزار و 338 نفر مسافر و گردشگران نوروزي در فومن خبر داد و متذکر شد: در نوروز جاري تاکنون 55 هزار و 49 نفر نفر از شهر تاريخي ماسوله و قلعه‌ رودخان بازديد کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن