تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821250482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه مردم برای محقق کردن مطالبات رهبری وظیفه دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همه مردم برای محقق کردن مطالبات رهبری وظیفه دارند زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: همه مردم وظیفه محقق کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب را بر عهده دارند و باید به فرامین معظم له تا زمان تحقق آنها عمل کنند.


آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: رهبر معظم انقلاب هر ساله متناسب با مصلحت و حکمتی که برای آینده کشور پیش بینی کرده اند، شعاری را انتخاب و اعلام می کنند.
وی یادآورشد: انتخاب عنوانی جدید برای امسال بدان معنا نیست که پیام نوروزی رهبر فرزانه انقلاب در سال گذشته محقق شده است و دیگر نباید در مسیرآن گام برداشت.
رهبر معظم انقلاب عنوان سال گذشته را اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی انتخاب کرده بودند و امسال شعار دولت و ملت همدلی و همزبانی را انتخاب کرده اند.
آیت الله خاتمی تاکید کرد: هنوز مسیر بسیار طولانی تا تحقق شعار سال گذشته باقی مانده است و باید تمام فرامین معظم له را تا زمان تحقق حقیقی آن در دستور کار قرار داد.
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت: رمز تحقق شعار سال جاری باور کردن پیام رهبری و ضرورت ابلاغ این پیام است تا بتوان متناسب با اقتضائات و الزامات در این مسیر گام برداشت.
وی به فرا رسیدن 12 فروردین اشاره کرد و آن را روزی تاریخی و سرنوشت ساز برای ملت ایران برشمرد.
12 فروردین سال 1358، سالروز همه پرسی تاریخی جمهوری اسلامی است که با مشارکت 98 درصدی مردم حکومت جمهوری اسلامی جایگزین حاکمیت طاغوتی پهلوی شد.
آیت الله خاتمی به فرا رسیدن 13 فروردین روز طبیعت اشاره کرد و خواستار تلاش مردم در این روز برای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آسیب رسیدن به طبیعت شد.
روز 13 فروردین که به روز طبیعت شهرت یافته است مردم برای شادی فرا رسیدن بهار و شرکت در جشن طبیعت راهی باغ ها و جنگل ها شده و این روز خود را در دامن طبیعت سپری می کنند.
3001/6085



07/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن