تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798643613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شنیدن مطالبات مردم از نزدیک وظیفه ماست/ توافق ژنو یعنی پذیرش فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای ایران توسط جهان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بازخوانی/ اولین سفر کاروان دولت تدبیر و امید
شنیدن مطالبات مردم از نزدیک وظیفه ماست/ توافق ژنو یعنی پذیرش فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای ایران توسط جهان
رئیس جمهور گفت: دولت تدبیر و امید یکی از برنامه‌هایش دیدار با مردم استان‌های مختلف کشور است تا نظرات و مطالبات مردم را از نزدیک بشنود و این امر را وظیفه خود می‌داند.

شنیدن مطالبات مردم از نزدیک وظیفه ماست/ توافق ژنو یعنی پذیرش فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای ایران توسط جهان
به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، سرانجام پس از 140 روز و حرف و حدیث‌های مختلف، ظهر سه‌شنبه بیست و چهارم دی ماه، قطار سفرهای استانی دولت تدبیر و امید با سفر  رئیس جمهور و اعضای کابینه اش به خوزستان راه افتاد. 

 
روحانی ساعت 12 ظهر در چارچوب نخستین سفر استانی دولت یازدهم وارد فرودگاه شهر اهواز شد. 
 
وی در بدو ورود به فرودگاه اهواز، مورد استقبال عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان و آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان قرار گرفت. 
 
دیدار با سران عرب و عشایر بختیاری، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، نخبگان و دانشجویان، سخنرانی در جمع مردم اهواز، خرم‌شهر، آبادان و مسجدسلیمان و شرکت در جلسات شورای اداری و برنامه ریزی استان از برنامه‌های نخستین سفر استانی روحانی است. 
 
همراهان رئیس جمهور 
 
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور،حسین قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان، محمود علوی وزیر اطلاعات، علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاوری، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، رضا فرجی دانا وزیر علوم تحقیقات و فناوری، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید، علی شمخانی دبیر شورایعالی امنیت ملی، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، محمد نهاوندیان رئیس ‌دفتر رئیس‌جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی و محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور، روحانی را در این سفر همراهی می‌کنند. 
 
 
رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه خوزستان استان مقاومت و شهادت است، اظهار داشت: دیدار با این مردم و عشایر بزرگوار عرب، لر و بختیاری برای ما بسیار مغتنم است. 
 
 روحانی در بدو ورود به استان خوزستان در تشریح برنامه‌هایش به این استان، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید یکی از برنامه‌هایش دیدار با مردم استان‌های مختلف کشور است تا هم نظرات و هم مطالبات مردم را از نزدیک بشنود و این امر را وظیفه خود می‌داند. 
 
رئیس‌جمهور تصریح کرد: مردم خوزستان 8 سال مقاومت کردند و شهرها و روستاهای این استان ظالمانه اشغال شد اما با ایثار خود در کنار رزمندگان اسلام، سرزمین خود را پس گرفتند. اینجا استان مقاومت است و طبیعی است که دیدار با این مردم بزرگوار و عشایر بزرگوار عرب، لر، بختیاری و سایر اقشار مردم برای ما بسیار مغتنم است تا آنها را از نزدیک ببینیم. 


وی تأکید کرد: به دلیل ضیق وقت دیدار مردمی عمدتا با مردم اهواز، خرمشهر و آبادان خواهد بود و برنامه‌هایی نیز همچون دیدار با فرهخیتگان، نخبگان، علما، طلاب و خانواده شهدا خواهیم داشت. 
 


 روحانی در آغاز سفر سه روزه خود به خوزستان در مصلای شهر اهواز در ابتدای سخنانش از مردم به خاطر تأخیر در ورود به شهر اهواز به‌دلیل بروز مشکلات پروازی ناشی از مه‌گرفتگی منطقه عذرخواهی کرد. 
 
چرا خوزستان؟ 
 
روحانی گفت: از من سؤال کردند چرا اولین سفر اعضای دولت و دیدار مردمی دولتمردان در خوزستان صورت گرفت که من از این سؤال تعجب کردم. 
 
وی ادامه داد: خوزستان نه به دلیل اینکه استان مرزی است، نه به دلیل اینکه منطقه زرخیز است، نه به دلیل سرزمینی حاصلخیز و دارای راه‌های استراتژیک است، که به خاطر مردم غیورش مورد توجه است. 
 
رئیس‌جمهور گفت: استان خوزستان یعنی مردم مقاومی که 8 سال نه در برابر صدامیان که در برابر جهان ایستادند و پیروز شدند. 
 
روحانی افزود: جای‌جای استان خوزستان به عنوان تربت پاک برای ملت ایران است و خیلی دلم می‌خواست در این سفر به همه‌جایی که سرزمین جهاد و شهادت است می‌رفتم. 
 
وی تصریح کرد: مایل بودم همه مناطقی که شاهد عملیات‌های سرنوشت‌ساز بود و همه تربت‌های پاک را زیارت می‌کردم و دوباره در برابر رزمندگان عزیز سر تعظیم فرو می‌آوردم. 




روحانی در ادامه سخنان خود با اشاره به استقبال مردم خوزستان از وی و تشکر از آنان گفت: ماهی که ما هم‌اکنون قرار داریم ماه ربیع‌الاول است، ماه ربیع‌الاول ماه ولادت پیامبر اعظم(ص)، امام صادق(ع) و ماه هجرت پیامبر گرامی اسلام است. 
 
نیاز به هجرت از وضعیت موجود داریم 
 
وی با تأکید بر اینکه ما نیاز به هجرت داریم، گفت: ما نیاز به هجرت از شرایط بد زندگی به یک شرایط مطلوب، هجرت از تورم، رکود، گرانی و بیکاری به اشتغال، هجرت از جامعه‌ای که دیگران برای ما شکاف درست کردند به جامعه‌ای متحد داریم. 
 
رئیس‌جمهور ادامه داد: ما نیاز به هجرت از روابطی با جهان که شایسته ملت بزرگ ایران نیست به روابطی سازنده با جهان داریم. 
 
روحانی گفت:‌دولت در طول 5 ماه گذشته با حمایت شما مردم غیور و تدبیر مقام معظم رهبری قدم‌های ارزنده‌ای را در این رابطه برداشته است. 
 
توافق ژنو یعنی پذیرش فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای ایران توسط جهان 
 
وی با بیان اینکه تا چند روز دیگر توافق ژنو اجرایی خواهد شد، گفت: توافق ژنو یعنی تسلیم شدن قدرت‌‌های بزرگ در برابر ملت بزرگ ایران. توافق ژنو یعنی پذیرش فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای ایران در برابر جهان که در سایه تلاش و ایثار دانشمندان جوان به دست آورده‌ایم. توافق ژنو یعنی شکستن سد تحریم که به ناروا بر ملت عزیز و صلح‌دوست ملت ایران تحمیل شده بود. 


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

مشکلات خوزستان فراتر از قول‌های هیئت دولت است/عملیاتی شدن برخی وعده‌های روحانی در خوزستان
دلنوشته خبرنگار صدا و سیما به بهانه سفر اخیر روحانی به خوزستان




۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن