تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803728268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکان مسافران نوروزی در 934 بقعه متبرک کشور/ برپایی800 خیمه معرفت در امامزادگان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شرفخانی خبر داد:
اسکان مسافران نوروزی در 934 بقعه متبرک کشور/ برپایی800 خیمه معرفت در امامزادگان
رئیس ستاد مرکزی طرح آرامش بهاری برنامه های گفت: این طرح از روز 28 اسفندماه سال 93 در سراسر کشور با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باورهای دینی، مذهبی و ارتقای سطح فرهنگی و فکری، تقویت و ترویج سنت های اصیل اسلامی و خدمات رسانی مطلوب و ایجاد رضایت در بین زائران بقاع متبرکه آغاز و در حال برگزاری است.
 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری گفت: 2326 امامزاده و بقعه متبرکه کشور مجری برگزاری این طرح هستند و به عنوان مثال در راستای اجرای این طرح، مراسم تحویل سال نو در 1665 بقعه متبرکه برگزار شد.


حجت الاسلام شرفخانی اضافه کرد : برگزاری ادعیه و مناجات در 1572 بقعه متبرکه، اسکان موقت در 934 بقعه و برپایی ایستگاه صلواتی در  1138 بقعه هم از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح است.


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه، برپایی خیمه معرفت در 800 امامزاده شاخص، ایجاد 970 دفتر مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، 575 نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی، 198 نمایشگاه آرامش بهاری ، 668 غرفه عفاف و حجاب را از جمله اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح آرامش بهاری نام برد و گفت: در مدت اجرای این طرح 5000 روحانی در خیمه های معرفت مستقر شده اند که 3000 نفر از این تعداد بومی هستند و 2000 روحانی هم از قم اعزام شده اند.


وی سخنرانی، برگزاری دعای توسل و زیارت عاشورا و صلوات خاصه حضرت زهرا (س )،پخش دعای تحویل سال نو و سخنان مقام معظم رهبری، آزادی زندانیان و ... از جمله برنامه های طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه در لحظه تحویل سال نو بود.


حجت الاسلام شرفخانی تصریح کرد: با توجه به تدابیر ریاست سازمان اوقاف، در سال گذشته بیش از 50 میلیون نفر بار زائر در امامزاده ها و بقاع متبرک داشتیم که امسال امیدوارم این تعداد افزایش یابد.


وی یادآور شد: در  راستای تحقق اهداف طرح آرامش بهاری ، غرفه های همه واقف باشیم با حضور کارشناسان، غرفه کودکان، قرائت قرآن توسط کودکان و اهدای جایزه به کودکان،گفتمان دینی و مشاوره خانواده و ... هم در امامزاده ها و بقاع متبرکه برپا شده اند و شبکه خدام افتخاری نیز با حضور در این مراکز به زائران خدمت می کنند.


حجت الاسلام شرفخانی همچنین اهدای 27 محصول رایگان برای بازدیدکنندگان از جمله کتابچه آرامش بهاری، مسابقه یاس نبوی، سه کتاب رنگ آمیزی بهاری مخصوص کودکان، کتابچه نماز را دوست داریم، رنگ،رنگ فاطمه، پاک و یکرنگ، سررسید وزیری همه واقف باشیم، در سوگ یاس و ... را از هم از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برشمرد.


وی گفت: در جهت بهره وری بیشتر نیروهای برگزار کننده طرح آرامش بهاری و ایجاد رقابت سالم در بین استانها  و نظارت بر چگونگی اجرای طرح ،هر روز ضمن تماس با مسئولان ادارت اوقاف شهرستان ها و مراکز فرهنگی قرآنی، وضعیت موجود بررسی و نتایج توسط پیامک به شبکه نیروهای مجری طرح آرامش بهاری ارسال می شود.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

204 متر مربع زمین در تنکابن وقف تربیت حافظان قرآن شد
ثبت 59 وقف جدید در نخستین روزهای سال 94 در سراسر کشور
راه‌اندازی بنگاه‌های اشتغالرایی موقوفات کشور/ لزوم ارتباط مستقیم و غیرمستقیم تحولات اقتصادی در موقوفات و امامزادگان کشور




۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن