تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819453919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوروز امسال افزون بر895 هزار وسیله نقلیه در جادههای سیستان وبلوچستان ترددکردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نوروز امسال افزون بر895 هزار وسیله نقلیه در جادههای سیستان وبلوچستان ترددکردند زاهدان- ایرنا- معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان گفت: 895 هزار و 869 وسیله نقلیه در 9 روز ابتدایی طرح نوروزی 94 در محورهای استان تردد کردند.


به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان، تیمور باقری افزود: میزان تردد وسایل نقلیه در 9 روز ابتدایی طرح نوروزی امسال که از 25 اسفندماه آغاز شده است در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 91 درصدی را نشان می دهد.
وی ادامه داد: بخشی از این افزایش به دلیل نصب دستگاههای تردد شمار جدید در محورهای استان تا پایان سال 93 است.
وی اظهار داشت: توسط 50 دستگاه تردد شمار فعال در محورهای ارتباطی استان میزان تردد وسایل نقلیه به طور دقیق محاسبه می شود.
معاون اداره کل حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آمارهای به دست آمده از دستگاههای تردد شمار، بیشترین تردد در این مدت مربوط به محور لیردف - زرآباد با جابجایی 133 هزار و 946 وسیله نقلیه بوده است.
باقری گفت: در این مدت بیشترین تخلف سرعت در جاده های استان مربوط به محور زاهدان - میرجاوه با متوسط سرعت 110 کیلومتر در ساعت بوده است.
وی افزود: محورهای ارتباطی استان توسط 16 دوربین ثبت تخلف سرعت کنترل و اعمال قانون برای وسایل نقلیه متخلف به صورت هوشمند انجام می شود.
معاون حمل و نقل و پایانه های سیستان و بلوچستان از هموطنان خواست برای جلوگیری از بروز حادثه و کاهش تصادفات و تلفات سوانح جاده ای، با سرعت مناسب رانندگی کنند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان از نظر داشتن راه های مناسب فقیرترین استان است به طوری تنها 207 کیلومتر راه این استان به صورت چهار خطه و بقیه راهها دوطرفه با عرض هفت تا هفت و نیم متر است.
3042/6081



06/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن