تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814732966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم استفاده از جوش شیرین در نانوایی های گرمی مغان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عدم استفاده از جوش شیرین در نانوایی های گرمی مغان اردبیل - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمی مغان از عدم استفاده از جوش شیرین در نانوایی های این شهرستان خبر داد.


دکتر مجید محمد غریبانی پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: صد درصد نمونه برداری های انجام شده از خمیر نانوایی های گرمی مغان استفاده از جوش شیرین را رد کرده است.
وی گفت:عدم استفاده جوشیرین در نانوایی ها دلیلی بر بی توجهی به آن نیست و مطابق وظیفه بررسی ها و نمونه برداری ها ادامه دارد.
وی با اشاره به مضرات استفاده از جوش شیرین در پخت نان افزود:در صورت مشاهده تخلف برابر مقررات با نانوایی مربوطه برخورد خواهد شد.
این مسوول همچنین از مطلوب بودن وضعیت بهداشتی کشتارگاه شهر گرمی خبر داد و اظهار داشت:با توجه به اصلاحات و اقدامات انجام شده در کشتارگاه این شهر وضعیت بهداشت آن تضمین می شود.
غریبانی محل دفن زباله شهر گرمی را به لحاظ مرتفع بودن و سرازیر شدن شیرابه های آن به طرف شهر نامناسب خواند و گفت:هرچند محل مذکور در حوزه بهداشت محیط نمی باشد اما شبکه بهداشت و درمان گرمی مغان به تغییر محل دفن پسماند شهر گرمی تاکید دارد.
شهر گرمی 28هزار نفر جمعیت دارد.گرمی مغان در شمال اردبیل واقع شده است.
7124/6016



06/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن