تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820288309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی گناهی بعد از بیست و دو سال حبس در زندان


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


بی گناهی زن؛
بی گناهی بعد از بیست و دو سال حبس در زندان
مایکل کیمرر، وکیل این خانم، گفت: من اینجا در حالی نشسته‌ام که باور نمی‌کنم چنین بی‌عدالتی در حق موکل من روا شده باشد. وی افزود: این پرونده برای خانم میلکی مانند کابوسی بوده که بیش از بیست و پنج سال طول کشیده است.



  به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از خبرگذاری صدا وسیما، شبکه تلویزیونی ای پی تی ان گزارش داد: زن تبرئه شده از حکم اعدام در آمریکا با چشمانی اشکبار گفت: بدترین بی‌عدالتی در حق من روا داشته شده است.
به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی خبرگزاری صدا و سیما، دبرا میلکی، زنی که به اتهام قتل پسر چهار ساله‌اش بیش از بیست و دو سال در زندان آمریکا بسر برده و در این مدت، منتظر اجرای حکم اعدام بوده، پس از آن که در روز گذشته (سه شنبه) بیگناهی اش مسجل شد، پرونده جنایی اش مختومه و از زندان آزاد شد گفت: من به هیچ وجه با قتل وحشیانه پسرم کریستوفر ارتباطی نداشته‌ام. وی افزود: من هیچ اعترافی به آقای سلداته نکرده بودم. آرماندو سالداته، کارآگاه و بازپرس این پرونده مدعی شده بود که این خانم در برابر وی به دست داشتن در قتل پسرش اعتراف کرده بود.
خانم میلکی افزود: من همیشه باور داشتم که چنین روزی (که من تبرئه و آزاد شوم) فراخواهد رسید، فقط تصور نمی کردم که بیست و پنج سال و سه ماه و چهارده روز طول بکشد که این بی عدالتی آشکار در حق من اصلاح شود.
میلکی افزود: همین که من فرزند خردسالم را که به قتل رسیده بود از دست دادم، فاجعه ای ویرانگر برای من بود که باعث شد آنچنان دردی را متحمل شوم که امیدوارم هیچ پدر و مادری مجبور به تحمل آن نشود. تنها چیزی که به بدیِ از دست دادن فرزند است، این است که شما را به دروغ متهم کنند که در قتل فرزند خود دست داشته‌اید.
مایکل کیمرر، وکیل این خانم، گفت: من اینجا در حالی نشسته‌ام که باور نمی‌کنم چنین بی‌عدالتی در حق موکل من روا شده باشد. وی افزود: این پرونده برای خانم میلکی مانند کابوسی بوده که بیش از بیست و پنج سال طول کشیده است.
با این حال، بیل مونتگومری، از دفتر دادستانی بخش ماریکوپای آریزونا در رابطه با این که قادر است بار دیگر دبرا میلکی را به اتهام قتل فرزندش محکوم کند گفت: من تمام این پرونده و اظهارات همه شهود را در این محکمه دوره کرده ام و در آن هیچ چیزی ندیده ایم که مرا وادارد تصمیم هیأت منصفه را که در همان بدو امر این خانم را به دست داشتن در قتل فرزندش متهم کرده بود، زیر سؤال ببرم. وی افزود: این کارها (تبرئه این خانم) صرفاً حرکاتی است که افکار جامعه را از این حقیقت منحرف سازد که یک زن با قاتلان فرزندش همدستی و توطئه کرده تا آنان بتوانند پسر چهار ساله‌اش را بکشند.   2009



۰۶/۰۱/۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن