تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798551431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکهزار و 800 ماموریت اورژانسی در اصفهان انجام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هفته نخست طرح امداد سلامت نوروزی یکهزار و 800 ماموریت اورژانسی در اصفهان انجام شد اصفهان- ایرنا- در هفته نخست اجرای طرح امداد سلامت نوروزی در استان اصفهان، یکهزار و 800 ماموریت اورژانسی توسط مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان انجام شد.


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و قائم مقام رییس ستاد خدمات درمانی سفر استان اصفهان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پوشش امداد سلامت نوروزی از 25 اسفند سال 93 در استان آغاز شد و تا 15 فروردین 94 ادامه خواهد داشت که برنامه های معاونت بهداشت و درمان در ستاد هماهنگی خدمات سفر در سه محور پیشگیری، درمان و پیش بیمارستانی انجام می شود.
دکتر حمیدرضا طلوعی افزود: از 25 اسفند سال گذشته تا پایان روز یکشنبه دوم فروردین ماه جاری بیش از 14 هزار تماس با اورژانس پیش بیمارستانی استان برقرار شد که در 500 مورد از یکهزار و 800 ماموریت انجام شده مصدومان و بیماران امدادخواه به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه نظارت بر تهیه و توزیع انواع مواد غذایی نیز از ابتدای اسفند آغاز شد، ادامه داد: 120 تیم بهداشت محیط بر رستوران ها، اغذیه فروشی ها، محل های اسکان مسافران نوروزی نظارت مستمر دارند.
طلوعی تصریح کرد: در محل کمپ اسکان مسافران نوروزی باغ فدک تیم امداد اورژانس 115 مستقر است و 109 مرکز و پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در استان در طرح سلامت نوروزی به ویژه در مناطق جاده ای آماده باش هستند.
وی با اشاره به فعالیت یک پایگاه امداد هوایی در استان اصفهان گفت: در یک هفته اخیر و با وجود نامساعد بودن شرایط جوی در استان، بیش از 10 مورد پرواز برای امدادرسانی هوایی به امدادخواهان انجام شده است.
قائم مقام رییس ستاد خدمات درمانی سفر استان اصفهان بیان کرد: در حوزه بیمارستانی درمان نیز 53 بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، خیریه ها، بخش خصوصی، دولتی و وابسته به ارگان ها، 13 کلینیک دندانپزشکی، 83 داروخانه شبانه روزی و همه داروخانه های مراکز درمانی و نیز 20 آزمایشگاه مجزا و وابسته به مراکز درمانی به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات درمانی به صورت اورژانسی به هموطنان هستند.
وی تاکید کرد: همچنین برای دومین سال پیاپی انجام دیالیز برای مسافران درون استانی و برون استانی در ایام نوروز در این مراکز درمانی امکان پذیر است.
طلوعی اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی نزدیک به یکهزار نفر در اورژانس های پیش بیمارستانی و ستادهای هدایت اورژانس 115 فعال هستند.
وی افزود: عملکرد این مراکز درمانی، مستمر به صورت تلفنی و فیزیکی پایش می شود.
قائم مقام رییس ستاد خدمات درمانی سفر استان اصفهان ادامه داد: شش پایگاه سلامت ویژه در چهار ورودی استان در شمال (عوارضی اتوبان اصفهان- کاشان)، جنوب (پایگاه 115 وشاره در ورودی شهرضا و پایگاه چهارراه در ورودی سمیرم)، غرب (پلیس راه دامنه) و شرق (سه راهی جندق و نیز پایگاه پتاس در آخرین نقطه ورودی از خراسان جنوبی) به صورت شبانه روزی مستقر و میزبان مسافران نوروزی هستند.
وی همچنین اظهارکرد: سامانه 149 به صورت 24 ساعته در سراسر استان آماده رسیدگی به شکایات مردم در زمینه بهداشت و درمان به ویژه مسائل بهداشتی است.
ت/7135/6508



03/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن