تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819142389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تداوم توزیع سیب و پرتقال در ایام نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان خبر داد
تداوم توزیع سیب و پرتقال در ایام نوروز
رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان با بیان اینکه سیب و پرتقال در سبد کالای نوروزی شهروندان است، گفت: در صورت وجود متقاضی امکان توزیع میوه در ایام نوروز وجود دارد.





به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، علیرضا شعبان‌نژاد در رشت با اشاره به توزیع میوه ایام نوروز در استان، اظهار کرد: سیب و پرتقال در سبد کالای نوروزی شهروندان است و 400 تن سیب و 600 تن پرتقال برای تنظیم بازار در استان توزیع می‌شود.

وی به توزیع میوه تا 29 اسفند ماه سال 93 در مراکز توزیع اشاره کرد و افزود: به ازای هر مراجعه کننده دو سبد میوه عرضه شده است.

شعبان‌نژاد نرخ سیب قرمز را کیلویی 2 هزار و 500 تومان و پرتقال تامسون درجه یک نیز 2 هزار و 900 تومان اعلام کرد و گفت: ایام نوروز در صورت وجود متقاضی امکان توزیع میوه وجود دارد.

وی در ادامه از افزایش 20 درصدی شخم زمستانه شالیزارهای نسبت به مدت مشابه سال گذشته در گیلان خبر داد و افزود: پایان فروردین ماه شخم زمستانه شالیزارهای استان به 90 درصد می‌رسد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی گیلان با تاکید بر اینکه آبی برای شخم اول شالیزارها امسال رهاسازی نمی‌شود، بیان کرد: مصرف کود در شالیزارها از موضوع مهم است اما با کاهش مصرف کود در گیلان مواجه هستیم.

وی سهمیه کود استان در سال جدید را 156 هزار تن ذکر کرد و گفت: امسال دولت انواع کود به‌ویژه کود پتاس به منظور تقویت شالیزارها در برابر خشکسالی را تامین کرده است.

شعبان‌نژاد با بیان اینکه تاکنون 50 هزار تن کود توسط کشاورزان خریداری شده است، اظهار کرد: امیدواریم امسال 100 تن کود بین کشاورزان توزیع شود.

وی کوددهی شالیزارها را سبب افزایش 30 تا 70 درصدی محصول دانست و خاطرنشان کرد: شالیزارهای گیلان دارای فقر غذایی هستند و باید به اندازه کافی کوددهی انجام شود./فارس/110



۰۱/۰۱/۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن