تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819582327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت رکورد850 متر تونل سازی در یک ماه بی نظیر است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مجری پروژه خط7 متروی تهران خبر داد:
ثبت رکورد850 متر تونل سازی در یک ماه بی نظیر است
مجری پروژه خط 7 متروی تهران تصریح کرد: تونل سازی فاز نخست خط 7 مترو امروز با رسیدن دستگاه حفار مکانیزه به میدان صنعت به اتمام رسید.


اسکندری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه دو بخش تونل جنوبی  شمالی به طول 13 کیلومتر و تونل غربی-شرقی 12 کیلومتر درخط 7 مترو وجود دارد، اظهار کرد: در تونل جنوبی  شمالی این خط تاکنون 10 کیلومتر حفاری شده ودر بخش غربی  شرقی نیز 7 کیلومتر حفاری تونل صورت گرفته است.


وی با اشاره به اینکه رکورد تونل سازی در یک ماه گذشته رکوردی بی نظیر بوده است، گفت: طی یک ماه گذشته در تونل جنوبی - شمالی 582 متر تونل سازی و در تونل غربی-  شرقی 250 متر تونل سازی در یک ماه صورت گرفته است که ثبت رکورد 850 متر تونل سازی در یک ماه رکوردی بی نظیر است.


مجری پروژه خط 7 متروی تهران با تاکید بر اینکه در حرکت TBM از بزرگراه همت به  شیخ فضل الله با اختلاف ارتفاع مواجه بودیم، افزود: قاعدتا سرباره ارتفاع باید 9 متر باشد که ما در این بخش با سرباره 6 متر تونل سازی را ادامه دادیم.


وی تاکید کرد: اکنون فاز نخست خط 7 متر در بخش تونل سازی 100 درصد و در بخش ایستگاه 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. البته با توجه به اینکه زمین سه ایستگاه از این بخش هنوز تکمیل نشده از منظر ایستگاه سازی از نظر زمان بندی عقب افتاده ایم که در آینده حتما جبران خواهد شد.


وی در پایان بابیان اینکه فاز اول این خط از خیابان مولوی و 17 شهریور شروع شده و تا میدان صنعت ادامه دارد، گفت: این فاز 16 کیلومتر است که با اتمام عملیات تونل سازی آن،امروز دستگاه حفار مکانیزه به میدان صنعت رسیده است.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

تملک املاک معارض منطقه 11 در مسیر خط 7مترو تا پایان اسفند ماه
افزایش یک میلیون سفر با بهره برداری از خط 7
ساخت تونل خط 7 صد در صد به اتمام رسید/ بهره برداری از فاز اول خط 7تا شهریور 94




۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن