تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804672135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در دورهمی نوروز این بازی ها را امتحان کنید (2)


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
در دورهمی نوروز این بازی ها را امتحان کنید (2)




این مهم نیست که مخترعان و مبتکران بازی های خلاقانه دور همی ناشناخته هستند، مهم این است که شما با یادگیری این بازی ها می توانید لیدر شادی در جمع های دوستانه تان شوید.









 
 
 
 
مجله همشهری جوان: این مهم نیست که مخترعان و مبتکران بازی های خلاقانه دور همی ناشناخته هستند، مهم این است که شما با یادگیری این بازی ها می توانید لیدر شادی در جمع های دوستانه تان شوید.

مطلب مرتبط:

در دورهمی نوروز این بازی ها را امتحان کنید (1)

6- پانتومیم کاغذی


این بازی های خلاقانه دور همی را امتحان کنید (قسمت دوم)



وسایل مورد نیاز: کاغذ به تعداد زوج، خودکار، تایمر

تعداد نفرات: چهار نفر به بالا

نحوه بازی: هرچند تا کاغذی که می خواهید بردارید و روی آنها مسخره ترین کلمه یا عبارتی را که به ذهن تان می رسد، بنویسید. یادتان باشد هیجان و خنده این بازی کاملا به خلاقیت ذهن شما در انتخاب کلمه های بی خودی بستگی دارد. بعد همه این کلمه را داخل یک ظرف بریزید و مهمانان را به دو گروه تقسیم کنید. خودتان هم کاغذ وخودکار بردارید تا امتیازبندی ها را انجام دهید. یک تایمر هم دم دستتان داشته باشید و آن را روی یک دقیقه تنظیم کنید. حالا وقت شروع بازی است!

تیم اول یک برگه بیرون می کشند و یکی از اعضای تیم دوم را انتخاب می کنند تا کلمه روی برگه را ببیند. به محض دیدن کلمه، تایمر را فعال می کنید و از او می خواهید طی یک دقیقه سرنخ های لازم را به تیمش بگوید. اگر تیم او توانست قبل از یک دقیقه کلمه یا عبارت درست را حدس بزند یک امتیاز می گیرد و اگر نتوانست تیم مقابل یک امتیاز می گیرد. نسخه اصلی و کشدار این بازی با 100 کارت و کلمه انجام می شود اما شما می توانید این تعداد را به سایر اعداد زوج تغییر دهید.

جرزنی: برای ساختن عبارت های این بازی تخیل تان را به کار بیندازید و سراغ چیزهایی بروید که حدس زدنشان به جای تایم یک دقیقه ای، صبر ایوب می خواهد! در همین حین به عنوان یک داور منصف از دیدن قیافه های مبهوت بازیکن ها لذت ببرید.


7- بیست و یک

وسایل موردنیاز: هیچی!

تعداد نفرات: دو نفر به بالا

نحوه بازی: بعضی ها هم هستند که کلا حال هیجان بازی هایی را که ذکرشان رفت، ندارند؛ اینها همان دسته ای هستند که از «هوپ» به عنوان بازی محبوب کودکی شان یاد می کنند. چنانچه در حلقه دوستانتان چنین کسانی را دارید، بد نیست آنها را با نسخه جدید هوپ آشنا کنید! در این نسخه که ممکن است خیلی ساده ه نظر برسد، با همبازی ها دور هم جمع می شوید. افراد باید شمردن را به ترتیب و از عدد یک شروع کنند و هرکسی می تواندیک تا سه عدد بگوید؛ مثلا نفر اول می گوید یک، نفر دوم می گوید دو، سه، چهار و نفر سوم می تواند بگوید پنج. اینکه چه کسی چند تا عدد انتخاب کند و بگوید دست خودش است اما شش دانگ حواس ها باید جمع باشد که نگذارند عدد 21 یقه شان را بچسبد. کسی که بگوید 21 بازنده بازی است و باید به صلاحدید گروه، مجازات شود.

جرزنی: از بازی با دانشجویان رشته ریاضی محض، توابع ریاضیات و نوادگان ویل هانتینگ اجتناب کنید. این افراد خیلی قشنگ شما را سر می دوانند و خیلی دقیق تر از آن چیزی که فکرش را کنید، بازنده را مشخص خواهند کرد.


برچسب بازی:

وسایل موردنیاز: 10 عدد استیکر (اگر استیکر پیدا نکردید ورقه ها را مربع شکل ببرید و به آنها چسب بزنید)، خودکار

تعداد نفرات: هرچه بیشتر، بهتر!

نحوه بازی: قبل از روز مهمانی به مهمانان عزیزی که قرار است سر کار بروند، اعلام کنید 10 عدد استیکر یا کاغد و چسب به همراه داشته باشند و روی هرکدام از آنها اسمشان را با خط خوانا بنویسند تا بعدا مشکل جرزنی پیش نیاید. با ورود هر مهمان به منزل شما تا پایان مهمانی فرصت هست تا هر کسی برچسب هایش را بدون اینکه سایر مهمان ها بفهمند به آنها بچسباند! چنانچه هنگام انجام این عملیات خجسته وار مچ گیری صورت بگیرد، فرد مچ گیر می تواند یکی از برچسب هایش را به شما بچسباند و شما هم باید برچسبتان را برای خودتان نگه دارید. در پایان مهمانی، کسانی که تمام برچسب هایشان را آب کرده باشند، برنده اند! اگر کسی با این مشخصات یافت می شند، آن کسی که تعداد کمتری برچسب برایش مانده برنده است و دارنده بیشترین تعداد برچسب ها بازنده خواهدبود.

جرزنی: پیشنهاد می کنیم ابعاد استیکرها یا ورقه ها را تا حد ممکن کوچک درنظر بگیرید تا به زیرپوستی ترین حالت ممکن روی لباس فرد قربانی بنشینند. یادتان باشد باید خونسرد به نظر برسید تا باورتان کنند. دیده شده در این بازی بعضی از افراد بعد از اینکه برچسبی شده اند برچسب را نیست و نابود کرده اند. به همین خاطر بعد از هر عملیات از مجموعه عملیات ده گانه به بهانه اینکه برایتان پیامک آمده به قسمت نوت گوشی بروید و نام قربانی را بنویسید. گرفتن عکس از قربانی از همه جایی خبر و به اشتراک گذاری آنها را فراموش نکنید!


9- من کی ام؟

وسایل مورد نیاز: هیچی!

تعداد نفرات: سه نفر به بالا

نحوه بازی: تمام بازیکنان را دور یک میز جمع کرده و دو نفر را انتخاب می کنید. اولی از اتاق بیرون می رود و دومی با مشورت اعضای باقیمانده در اتاق تصمیم می گیرد که قرار است نقش کدام یک از آنها را بازی کند. موقعی که تصمیم گرفته شد و مثلا معلوم شد علی قرار است فرهاد باشد از بازیکن بیرون از اتاق می خواهید وارد شود. حالا نوبت اوست که شروع به سوال پرسیدن کند، مثلا می تواند به علی بگوید: موهای تو مشکی هستند؟ در چنین شرایطی حتی اگر موهای علی بور باشد و موهای فرهاد مشکی او باید جواب مثبت بدهد. سوال ها به همین طریق پرسیده می شوند تا بالاخره معلوم شود چه کسی نقش چه کی را بازی کرده است. بازی به ترتیب افرادی که دور میز نشسته اند پیش می رود.

جرزنی: قابل توجه آن دسته از دوستانی که جواب «شاید» علاقه دارند. وقتی کسی سوال واضحی می پرسد و شما با گزینه های شاید و متوسط جواب می دهید به راحتی در لیست سیاه جرزن ها قرار خواهیدگرفت. قبل از بازی مشخص کنید که جواب ها باید کاملا واضح و صریح باشند.


مچ گیری از زوج ها

وسایل مورد نیاز: چند عدد زوج! برگه به تعداد این چند عدد زوج و دستگاه کپی!

تعداد نفرات: هرچه بیشتر بهتر!

نحوه بازی: اگر در بین مهمانانتان زوج های تازه متاهل شده دارید از انجام این بازی غافل نشوید. قبل از مهمانی مجموعه ای از سوالات را طرح کنید و به تعداد زوج ها از سوالات کپی بگیرید. با ورود مهمان ها و شروع بازی به هرکداماز افراد یکی از این برگه ها را بدهید و از آنها بخواهید جواب سوال ها را بنویسند؛ مثلا سوال اول شما می تواند این باشد: همسرت کدام خواننده را دوست دارد؟ یا اسم اولین مدرسه همسرت چه بوده! دوز سختی یا آسانی سوالات را شما تعیین می کنید و بعد از تمام شدن زمان پاسخگویی به سوال ها، شما برگه ها را می گیرد و جواب ها را می خوانید. هریک از زوجین باید اعلام کند کدام جواب همسرش درست و کدام غلط است.

جرزنی: برای این بازی سراغ زوج های باجنبه بروید و از بازی دادن بی جنبه هایی که قهر می کنند که تو چرا نمی دانستی من قرمه سبزی را بیشتر از ماکارونی دوست دارم، پرهیز کنید.







تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن