تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801625689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه زنجان مجوز جذب دانشجو در سه رشته گرایش مقطع دکتری را گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانشگاه زنجان مجوز جذب دانشجو در سه رشته گرایش مقطع دکتری را گرفت زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه زنجان گفت: این دانشگاه موفق به دریافت مجوز جذب دانشجو در سه رشته گرایش مقطع دکتری برای سال تحصیلی 95- 94 شد.


خلیل جمشیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تمام تلاش مسوولان این دانشگاه افزایش تعداد اعضای هیات علمی برای رسیدن نسبت مناسب کارمند به اعضای هیات علمی است.
وی یادآورشد: 50 درصد نیروی انسانی دانشگاه باید از میان اعضای هیات علمی باشند تا نسبت 50 به 50 کارمند به عضو هیات علمی در این مرکز آموزشی محقق شود.
هم اکنون دانشگاه زنجان دارای 400 هیات علمی رسمی و نزدیک به 200 هیات علمی مدعو است.
جمشیدی به دریافت مجوز جذب دانشجو در سه رشته گرایش از سال تحصیلی جدید اشاره کرد و این سه رشته گرایش را اکولوژی گیاهان زراعی و دو رشته در زمینه ترویج و توسعه کشاورزی برشمرد.
رییس دانشگاه زنجان گفت: "ما توسعه متوازن تمام گروه ها و دانشکده ها را مد نظر داریم و بر اساس برنامه های پیش بینی شده، گرایش ها و رشته های مقطع دکتری توسعه می یابد".
هم اکنون دانشگاه زنجان در رشته های شیمی فیزیک، شیمی آلی، شیمی معدنی، شیمی تجزیه، ریاضی محض، فیزک محاسباتی، فیزیک، برق گرایش الکترونیک، کشاورزی، مکانیک گرایش طراحی کاربردی، فیزیک و حفاظت خاک، پیدایش و رده بندی و ارزیابی خاک، شیمی و حاصلخیزی خاک، تغذیه دام، اصلاح نباتات، بیوتکنولوژی کشاورزی، بیماری شناسی گیاهی - قارچ، بیماری شناسی گیاهی - نماتولوژی و زبان و ادبیات فارسی اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری می کند.
3001/6085



28/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن