تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802518506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاچاق پرتقال و سیب به کشورمهارشد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قاچاق پرتقال و سیب به کشورمهارشد
مدیرکل مبارزه باقاچاق کالای هدف ستادمرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز گفت: ستاد با آگاهی نسبت به احتمال ورود میوه های قاچاق از کشورهای همسایه با توجه به فصل برداشت این نوع میوه ها وارد عمل شد و با ارایه تدابیر و هشدارهای لازم به دستگاه های متولی امر نسبت به جلوگیری از ورود این میوه ها اقدام کرد.
کد خبر: ۴۸۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۷ - 18 March 2015




مدیرکل مبارزه باقاچاق کالای هدف ستادمرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز گفت: ستاد با آگاهی نسبت به احتمال ورود میوه های قاچاق از کشورهای همسایه با توجه به فصل برداشت این نوع میوه ها وارد عمل شد و با ارایه تدابیر و هشدارهای لازم به دستگاه های متولی امر نسبت به جلوگیری از ورود این میوه ها اقدام کرد.

به گزارش ایرنا عباس نخعی به کیفیت بالای محصولات داخلی و میوه هایی همچون سیب در کشور اشاره کرد و افزود: تولید انواع مرکبات و سیب درختی در کشور با کیفیت بالا و به اندازه نیاز داخلی تولید می شود.

وی با اشاره به تولید 2و نیم تن پرتقال در کشور خاطر نشان کرد: مجموع تولیدات مرکبات شامل پرتقال، لیموشیرین، نارنگی و کیوی در کشور به 4 تن می رسد که این میزان تولید کالا نیاز بازار داخل را تامین می کند.

نخعی افزود: در مورد واردات میوه های گرمسیری همچون موز نیز با مساعدت دولت به صورت آزاد واردات صورت می گیرد و واردات سایر میوه های گرمسیری از قبیل انبه ،نارگیل و آناناس نیز با تعرفه معین انجام می شود.

مدیرکل مبارزه با قاچاق کالای هدف ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: متاسفانه بخشی از میوه های وارداتی نظیر نارنگی به صورت محدود اماغیر قانونی و قاچاق از کشور پاکستان وارد کشور می شود که بخشی از این میوه ها توسط ترددکنندگان مرزی در استان سیستان و بلوچستان و به وسیله اتوبوس ها و بعضا خودروهای سواری به استانهای دیگر منتقل می شوند.

وی به مشاهده اسناد جعلی در برخی از پرونده های قاچاق میوه اشاره کرد و افزود: نارنگی از کشور پاکستان به صورت جعبه ای وارد کشور می شود و پس از تجمیع با بارنامه جعلی در کشور توزیع می شود.

نخعی افزود: ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منظور پیشگیری از این موضوع اقدام به ابلاغ موضوع به نیروی انتظامی و کمیسیونهای استانی کرد که در نتیجه شاهد کشف و توقیف بیش از یکصد تن میوه که عمده آن نارنگی پاکستانی است، بودیم.

وی همچنین به کشف و ضبط 60 تن نارنگی در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: در خصوص سایر مرکبات مجوزی برای واردات صادر نشده و مقادیری پرتقال و سیب درختی که از جنوب با اسناد جعلی در حال انتقال به استانهای تهران و اصفهان توسط ماموران مبارزه با قاچاق نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

مدیر کل مبارزه با قاچاق کالای هدف ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با توجه به کیفیت بالای تولیدات و محصولات کشاورزی داخلی از قبیل سیر، زیتون، موز و سیب درختی و با هدف جلوگیری از سرایت آفات گیاهی به محصولات باغی کشور نقل و انتقال میوه ها باید به تایید قرنطینه نباتی برسد.

نخعی ادامه داد : حتی در مواردی که واردات میوه در مقادیر بسیار کم وارد کشور می شود ممکن است آفات نباتی را وارد منطقه ای کرده و موجب خسارت به کشاورزان شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن