تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819579752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روی خط خبر جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: روی خط خبر جامعه
*  عبدالخالق حبيبي، فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهداي سازمان تأمين اجتماعي از اعزام بيش از 3 هزار تن از كاركنان اين سازمان به مناطق عملياتي دفاع مقدس خبر داد و گفت: اعزام كاركنان به مناطق عملياتي جنوب كشور با همكاري معاونت فرهنگي و اجتماعي انجام و برنامه‌هاي فرهنگي نيز براي كاركنان و خانواده‌هاي آنان در نظر گرفته شده است. تمام مراكز استان‌ها در حوزه بيمه‌اي و درماني در اعزام كاركنان به مناطق عملياتي با فرماندهي بسيج هماهنگ بوده‌اند و اين برنامه با نظم خاصي در سراسر كشور اجرا خواهد شد.

* دكتر رسول ديناروند، معاون وزير بهداشت و رئيس سازمان غذا و دارو با اشاره به معضل و دغدغه اصلي حوزه سلامت كشور كه به سمت افزايش بيماري‌هاي غير واگير در حركت است، گفت: پيشگيري از بروز بيماري چاره اصلي مقابله با بيماري‌هاي مختلف است و در اين خصوص اصلاح شيوه زندگي و اصلاح تغذيه و غذاي جامعه از ضروريات است لذا در تمامي ايام خصوصاً ايام عيد نوروز به‌رغم اينكه ذائقه‌شان به سمت شكلات‌هاي شيرين ميل مي‌كند توجه داشته باشند كه در مصرف اين فرآورده‌ها زياده‌روي نكنند.

* علي‌محمد شاعري، رئيس ستاد محيط‌زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران با بيان اينكه گود سياه كوه به عنوان يكي از بزرگ‌ترين منابع آلودگي آب و خاك و انتشار ريزگرد جنوب شرق تهران تعطيل شد، گفت: اين محل به فضاي سبز و جنگل تبديل مي‌‌شود. اين محل علاوه بر آلودگي هوا موجب آلودگي منابع آب زيرزميني و خاك منطقه نيز شده است و در صورت ادامه روند مي‌توانست موجب شور شدن، غير قابل نفوذ شدن و عدم حاصلخيزي خاك‌هاي منطقه در ساليان آتي شود كه با اين اقدام درست و به موقع از بروز چنين فاجعه زيست­ محيطي‌ جلوگيري به عمل آمد.

* به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني حج، همزمان با آغاز تعطيلات نوروزي و افزايش آمار اعزام زايران ايراني به عتبات عاليات، مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر، دو درمانگاه جديد را در شهرهاي كربلاي معلي و نجف اشرف راه‌اندازي كرد. درمانگاه شبانه‌روزي ايرانيان از سوي مركز پزشكي حج و زيارت با نام نور در خيابان بنات الحسين نجف اشرف راه‌اندازي شده تا زائران ايراني در اين مدت بتوانند به راحتي به خدمات پزشكي به صورت رايگان دست يابند. همچنين درمانگاه ايثار در خيابان جمهوري به‌صورت شبانه‌روزي در روزهاي اخير شروع به فعاليت كرده كه تمامي خدمات اين درمانگاه نيز به‌صورت رايگان عرضه مي‌شود.

* مسعود سليم جوهري، رئيس سامانه 137 سازمان بازرسي شهرداري تهران، سال 94 را سال ارتقاي كيفي خدمات سامانه 137 دانست و اين ارتقاي كيفيت را از پاسخگويي مناسب و ثبت پيام تا عوامل اجرايي نواحي صد‌و‌بيست‌و‌سه‌گانه برشمرد و گفت: در حال حاضر روزانه حدود 6 هزار و 500 تماس با سامانه 137 برقرار مي‌شود كه براي افزايش حجم تماس‌ها تمهيدات لازم را در سال 94 انديشيده‌ايم و در همين راستا بهره‌برداري بيش از پيش فضاي مجازي را در دستور كار داريم.

مجمع عمومي مؤسسه صندوق ذخيره فرهنگيان با حضور وزير آموزش و پرورش و اعضاي هيئت امنا و هيئت مديره مؤسسه برگزار و 11 هزار و 250 ميليارد ريال سود براي سال مالي منتهي به 31 شهريور 1393 شناسايي شد كه 9 هزار ميليارد ريال آن، تقسيم و به حساب اعضاي مؤسسه منظور مي‌شود. اين مبلغ پس از تقسيم، در صورت وضعيت اعضا منظور و سهم اعضاي خروجي مؤسسه در سال مالي مذكور نيز به حساب‌شان واريز مي‌شود.

* سيدمحمدرضا پرهيزكار، مديرعامل شركت تله‌كابين توچال گفت: يكي از جاذبه‌هاي طبيعي اين مجموعه در روزهاي آغازين سال، وجود بيش از سه متر برف در ايستگاه هفتم و ارتفاع 3 هزار و 900 متري از سطح درياست كه به گردشگران و ميهمانان اين مجموعه اين امكان را مي‌دهد تا در كنار بهار طبيعت، به‌طور همزمان، برف و برف بازي و حتي «اسكي» را نيز تجربه كنند.  وي در خصوص اعلام ساعات و روزهاي كاري توچال در تعطيلات نوروزي گفت: تمامي بخش‌هاي مختلف مجموعه تفريحي – گردشگري توچال، به جز روز اول فروردين همه‌روزه براي استفاده ميهمانان نوروزي باز است.  پرهيزكار افزود: علاقه‌مندان به ورزش و طبيعت همه روزه از ساعت 7 صبح تا 15 از امكانات متنوع اين مجموعه مانند خطوط تله‌كابين، پيست بين‌المللي اسكي، هتل، پيست تيوب‌سواري و ديگر اماكن گردشگري فعال اين مجموعه استفاده كنند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن