تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820905246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسلام با سرگرمي هاي سالم مخالف نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ اسفند ۱۳۹۳ (۱۳:۱۶ب.ظ)
آيت‌الله مکارم‌شيرازي:‏ اسلام با سرگرمي هاي سالم مخالف نيست موج-آيت الله مکارم شيرازي گفت: اسلام درباره سرگرمي هاي سالم وصحيح نه تنها مخالفتي ندارد بلکه مؤيد آن نيز هست.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، آيت الله مکارم شيرازي در ابتداي آخرين جلسه درس خارج فقه خود در سال 93 که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به رواياتي به بيان نکات اخلاقي و تبيين مساله رزق مذموم پرداخته و گفتند: بايد مراقب باشيم زرق و برق دنيا انسان را از آخرت غافل نکند.
وي با تاکيد بر اين که هيچ کس بدون تلاش به جايي نمي رسد، افزود: در روايت آمده است کسي که در خانه بنشيند و براي کسب رزق و روزي دعا کند دعايش مستجاب نخواهد شد.
آيت الله مکارم شيرازي اظهار داشت: افرادي که به عنوان سوء استفاده هاي کلان پايشان به محاکم قضايي کشيده شده و سه هزار ميليارد تومان اختلاس کرده اند، اينها کساني هستند که دستور امام حسن عسکري(ع) را فراموش کرده اند و دچار غفلت شده اند.
وي افزود: اينها انسان هاي حريصي هستند که خدا و معاد را فراموش کرده اند و در دنيا و آخرت براي خود بي آبرويي مي خرند؛ چنين اموالي بدست آوردن، نگاه داشتن و خرج کردن آن بلايي بزرگ است.
آيت الله مکارم شيرازي در ادامه سخنان خود با بيان اين که اسلام با سرگرمي هاي سالم مخالف نيست، تاکيد کرد: برخي تبليغات سوء مي کنند و اسلام را مخالف سرگرمي هاي سالم و مشروع جلوه مي دهند در حالي که اسلام درباره سرگرمي هاي سالم و صحيح نه تنها مخالفتي ندارد بلکه مؤيد آن نيز هست.
وي در بخش ديگري از فرمايشاتش با ابراز تاسف از حوادث دردناک چهارشنبه پايان سال، تصريح کرد: آسيب ديدن بيش از هزار نفر در اين حوادث که بسيار وحشتناک است واقعا جاي هيچ گونه توجيهي ندارد.
آيت الله مکارم شيرازي افزود: عده اي از خارج مردم را تشويق مي کنند که سنت ها را زنده نگه داريد!ما معتقديم چهارشنبه سوري خرافه است و هيچ جايگاهي ندارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن