تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820051295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولد نوزاد دختر در آمبولانس اورژانس تهران


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تولد نوزاد دختر در آمبولانس اورژانس تهران
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از تولد یک نوزاد دیگر در آمبولانس اورژانس تهران خبر داد و گفت: با تلاش تکنیسین های اورژانس مادر 29 ساله ای هنگام عزیمت به بیمارستان در داخل آمبولانس زایمان کرد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از جام جم، حسن عباسی گفت: ساعت 8.28 امروز با اعلام خبر شروع درد زایمان یک خانم در شهرک «رضویه» به سامانه 115 بلافاصله یک گروه امداد به همراه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.


وی افزود: بنا بر گزارش عوامل اورژانس حاضر در صحنه با حضور در محل به رغم درد شدید مادر هنوز مراحل زایمان شروع نشده بود.


عباسی اظهارداشت: با رعایت اصول درمانی این خانم به داخل آمبولانس انتقال داده شد تا به بیمارستان منتقل شود اما لحظاتی از انتقال به داخل آمبولانس نگذشته بود که زایمان شروع شد.


مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطرنشان کرد: با شروع زایمان اقدامات پزشکی برای نجات جان مادر و نوزاد شروع شد که خوشبختانه عوامل اورژانس در یک ماموریت مهم موفق به زایمان این مادر و تولد نوزاد دختر شدند.


وی افزود: این مادر و نوزاد برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان شهید فیروزآبادی منتقل شدند و اکنون حال عمومی مادر و نوزاد مساعد است.

 
در دو هفته گذشته عوامل اورژانس تهران جان سه مادر باردار تهرانی را با انجام کارهای درمانی در محل آمبولانس نجات دادند که منجر به تولد سه نوزاد شد.



۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن