تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820086805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمبولانسهای اورژانس در مناطق پر رفت و آمد مستقر می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آمبولانسهای اورژانس در مناطق پر رفت و آمد مستقر می شوند مشهد - ایرنا - کارشناس مسوول حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعدادی از آمبولانسهای اورژانس 115 امروز از پایگاههای اورژانس خارج شده و در مناطق پر رفت و آمد شهر مشهد مستقر می شوند.


شهرام طاهرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استقرار آمبولانسهای اورژانس 115 در مناطق مختلف شهر مشهد همزمان با چهارشنبه آخر سال با هدف افزایش ضریب ایمنی شهروندان و شتاب برای حضور در محل حوادث احتمالی انجام می شود.
وی گفت: در این چارچوب آمبولانسهای اورژانس در خیابانها و مناطقی همچون سجاد، میدان آزادی، بلوار سیدرضی، احمدآباد، امام خمینی(ره)، بلوار ارشاد، صارمی، هفت تیر و میدان آب و برق استقرار دارند.
کارشناس مسوول حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود:
حوادث چهارشنبه آخر سال در دیگر شهرستانهای خراسان رضوی کمتر مشاهده می شود اما با این حال پایگاههای اورژانس در تمامی شهرها در آماده باش هستند.
وی تعداد آمبولانسهای اورژانس 115 در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد را 173 دستگاه اعلام کرد.
او همچنین گفت: در آخرین چهارشنبه پارسال 19 مصدوم توسط اورژانس 115 به بیمارستانهای مشهد منتقل شدند که 16 نفر آنها مرد و سه نفر زن بودند.
طاهرزاده اغلب موارد آسیب دیدگی در این افراد را شامل پارگی، بریدگی، خراشیدگی و سایش عنوان کرد.
وی افزود: در مجموع 74 نفر از مصدومان چهارشنبه آخر سال مشهد در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) و 31 نفر در بیمارستان تخصصی چشم خاتم الانبیاء این شهر تحت معالجه قرار گرفتند که شماری از این مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده و بقیه خودشان به مراکز درمانی مراجعه کرده بودندد.
روزانه 550 ماموریت اورژانس در شهرستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی انجام می شود که 75 درصد آنها مربوط به شهر مشهد است.
116 پایگاه اورژانس در قالب پایگاههای شهری و جاده ای در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی دایر است.
3027/1858



26/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن