تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801190437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار سراب مطرح کرد چرخش چرخ‌های سراب بافت و آغاز کارهای اجرایی نفلین سینیت سراب پس از 18 سال


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار سراب مطرح کرد
چرخش چرخ‌های سراب بافت و آغاز کارهای اجرایی نفلین سینیت سراب پس از 18 سال
فرماندار سراب از چرخش چرخ‌های سراب بافت و آغاز کارهای اجرایی نفلین سینیت سراب پس از 18 سال در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: چرخش چرخ‌های سراب بافت و آغاز کارهای اجرایی نفلین سینیت سراب پس از 18 سال



به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، داود گرشاسبی صبح امروز در آخرین شورای اداری سال 93 شهرستان سراب اظهار داشت: تدوین سند توسعه و تدبیر در استان آذربایجان‌شرقی به عنوان یک اقدام ابتکاری و خلاقانه مورد توجه سایر استان‌های کشور قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه سند توسعه و تدبیر هر منطقه بهترین فرمول و نقشه راه برای مدیران اجرایی محسوب می‌شود، افزود: در شهرستان سراب در سه محور گردشگری، کشاورزی و صنعت این سند تدوین شده و همه مدیران شهرستان موظف به همکاری و تلاش در این راستا هستند.
  حاشیه امن برای هیچ مدیری وجود ندارد
فرماندار سراب با اشاره به اهتمام دولت به حل مشکلات معیشتی مردم افزود: اگر چه قیمت کنونی نفت موجب پایین آمدن بخش قابل توجهی از درآمد کشور شده اما با توجه به ظرفیت‌های بومی هر منطقه، دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به استفاده بهینه و حداکثری از منابع موجود جدییت نشان داده و نباید کمبود اعتبار و بودجه متمسکی برای شانه خالی کردن از مسئولیت‌ها باشد.
گرشاسبی با تقدیر از مدیران توامند و پرتلاش شهرستان به گره‌گشایی از معضلات اصلی حوزه تولید و سرمایه‌گذاری شهرستان در دولت تدبیر اشاره کرد و افزود: در این دولت نفلین سینیتی که 18 سال خاک می‌خورد تکانی به خود گرفت و سراب بافت به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی حال حاضر شهرستان که زمانی چرخ‌های زندگی بیش از 500خانواده را می‌چرخاند و به محاق تعطیلی رفته بود با تدبیر دولت و مدیران ارشد به زودی فعالیت خود را از سرخواهد گرفت.
رئیس شورای اداری شهرستان در عین حال به مدیرانی که موجب نارضایتی ارباب رجوع را فراهم می‌آورند هشدار داد و تصریح کرد: هیچ مدیری در حاشیه امن قرار ندارد و اگر محرز شود که مدیری توامند نبوده و یا اعتقاد و باوری به برنامه‌های دولت ندارد، چنین فردی نمی‌تواند در مسند مدیریت باقی بماند.
فرماندار سراب هرگونه نگاه باندی و جناحی را در اداره امور اجرایی شهرستان را آفت و سم مهلکی برای سیستم مدیریتی عنوان کرد و افزود: وحدت و تفتهم و مدلی همه آحاد مردم در جهت حل مشکلات معیشتی و حرکت به سمت اقتصاد پویا مهمترین ملاک کاری فرمانداری است.
پلیس راهنمایی و رانندگی برخورد مناسب داشته باشد
فرماندار سراب با اشاره به در پیش بودن سال جدید و آغاز مسافرت‌های نوروزی گفت: ستاد سفر در شهرستان سراب شکل گرفته و باید برای اسکان و فراهم کردن رفاه مسافران بکوشیم و شهری زیبا و تمیز را در معرض نمایش گردشگران قرار دهیم.
این مقام ارشد اجرایی شهرستان با اشاره به نقش مهم گردشگران در اقتصاد مردم منطقه یادآورشد: امروز از گردشگری با عنوان صنعت نام برده می‌شود و زمینه اشتغال را نیز حضور گردشگران فراهم می‌سازد.
گرشاسبی با توصیه به برخورد مناسب و شایسته با مردم از نیروی انتظامی به خصوص پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: اینکه برخورد با تخلف و جریمه خطا صورت گیرد لازم است اما این موضوع می‌تواند با برخورد شایسته و رعایت شان و کرامت انسانی صورت گیرد. انتهای پیام/60002

93/12/26 - 11:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن