تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803724658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیشترین تعداد شرکت های تعاونی صیادی درهرمزگان فعالیت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیشترین تعداد شرکت های تعاونی صیادی درهرمزگان فعالیت دارند بندرعباس- ایرنا- مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: از مجموع 164شرکت تعاونی صیادی در استانهای ساحلی جنوب کشور تعداد 72تعاونی صیادی با دارا بودن حدود 30هزارعضو به این استان تعلق دارد.


سید پرویز محبی سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با ارائه آماری اظهار کرد: بیشترین آنها به تعداد 23تعاونی مربوط به شرقی ترین منطقه هرمزگان یعنی شهرستان جاسک و کمترین آنها به تعداد چهار مورد به پارسیان در شرقی ترین نقطه این استان اختصاص دارد.
وی اضافه کرد: اولین تعاونی صیادی هرمزگان با 31سال سابقه در سال 62هجری خورشیدی از سوی صیادان بندرعباس به نام "تعاونی صیادی پشت شهر" به ثبت رسید درحالیکه تعاونی صیادی گوگسر جاسک نیز همین مدت سابقه دارد.
این مقام مسوول ابراز داشت: تعاونی صیادی بندر کنگ از توابع بندرلنگه با 720نفر، تعاونی صیادی قشم با 544 و تعاونی صیادی پارسیان با 501 عضو به ترتیب دارای بیشترین اعضا هستند درحالیکه تعاونی صیادی فیروز صید هلر قشم، خور گمشی و تعاونی صیادی سردخانه داران جاسک هر کدام به هفت عضو کمترین اعضا را دارند.
به گفته محبی، بیشترین تعداد قایق صیادی نیز با 159 فروند به تعاونی صیادی جاسک مرکزی و لنج صیادی نیز با 110 فروند به تعاونی صیادی بستانه تعلق دارد.
وی یادآورشد: از مجموع 134کارخانه کنسر ماهی با ظرفیت سالانه569میلیون قوطی، 9 کارخانه آن با ظرفیت اسمی سالانه 116میلیون قوطی و اشتغال 513نفر به هرمزگان تعلق دارد که هفت واحد آن با ظرفیت تولید( فعلی) سالانه50میلیون قوطی و اشتغال حدود 435نفر درحال فعالیت هستند.
به گفته این مقام مسوول کارخانه صیادی نژاد با ظرفیت چهار میلیون و 500هزار عدد قوطی در مرحله ساخت قرار دارد درحالیکه کارخانه ماهی طلایی قشم با ظرفیت سالانه 21میلیون قوطی غیر فعال است.
" از لحاظ پراکندگی جغرافیایی کارخانه های کنسروسازی محصولات دریایی هرمزگان در شهرستانهای بندرعباس، بندرلنگه، میناب، قشم و ابوموسی قرار دارند."
مدیر کل شیلات هرمزگان ادامه داد: کارخانه محصولات دریایی جنوب با 17 و ابوموسی با چهار سال به ترتیب دارای بیشترین و کمترین سابقه دراین زمینه هستند.
در آمارهای منتشره از سوی سازمان شیلات ایران ناوگان ماهیگیری جنوب کشور 10هزارو 709فروند شامل هفت هزارو 520قایق، سه هزارو 135فروند لنج و 54 فروند کشتی اعلام شده است.
دراین آمارتعداد صیادان استانهای ساحلی جنوب کشور( سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان) 131هزارو 914نفر با صید سالانه 460هزارتن در سال ذکر شده که بیشترین آن با 188هزارو 835تن به هرمزگان و کمترین آن به میزان 46هزارتن به خوزستان تعلق دارد.
میزان کل صید از آبهای جنوب، شمال و آبزی پروری (پرورش انواع ماهی و میگو) در کشور سالانه 838 هزارو 892تن و سرانه مصرف آبزیان در ایران 10کیلوگرم اعلام شده است.ک/3
6149/6048



26/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن