تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820231145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به ارتقاء کیفیت آموزش؛مانع هدررفت سرمایه درآموزش وپرورش می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان البرز: توجه به ارتقاء کیفیت آموزش؛مانع هدررفت سرمایه درآموزش وپرورش می شود خبرگزاری پانا:معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان البرزگفت:توجه به بحث اقتصاد در آموزش وپرورش ؛توجه به ارتقاء کیفیت آموزش است و در معاونت آموزش متوسطه تلاش کردیم بابرنامه ریزی درست ازدوباره کاری ها وهدر رفت سرمایه جلوگیری کنیم .
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۶ اسفند ساعت 05:44

خبرگزاری پانا+معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان البرز:

به گزارش خبرنگارپانا، عباس سلطانیان در جلسه دبیرخانه تحقق شعار سال در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت:در اموزه های دینی و اسلامی وقتی تعریفی از انسان می شود می گویند انسان موجودی است نامحدود با منابع محدود؛ امروزه هرچه نیازهای انسان بیشتر می شود فاصله بین منابع ونیازهای انسان بیشتر می شود .
وی افزود:توجه به بحث اقتصاد در آموزش وپرورش ؛توجه به ارتقاء کیفیت آموزش است و در معاونت آموزش متوسطه تلاش کردیم بابرنامه ریزی درست ازدوباره کاری ها وهدر رفت سرمایه جلوگیری کنیم .
سلطانیان گفت:سیاست های آموزش وپرورش در همه امور به ارتقاء خدمات آموزشی وپرورشی منتهی می شود وباید این استراتژی را سرلوحه کار خود قراردهیم و 5سیاست اعلام شده توسط مقام عالی وزارت برهمین مبنا است  و مهمترین آن ارتقاء مدیریت آموزشگاهی می باشد.
معاون آموزش متوسطه استان البرزگفت:64 طرح و برنامه در سال 1393 اجرا شد که همه این برنامه ها با هدف ارتقاء کیفیت آموزش طراحی واجرا شد.
وی درخصوص دستاوردهای معاونت آموزش متوسطه  اظهارداشت:در بخش افزایش نرخ بهره وری و ارتقاء کیفیت آموزشی درحوزه امتحانات نهایی رشد بسیار خوبی داشتیم و در بخش ارتقاء کیفیت دروس علوم انسانی و توجه ویژه به دروس علوم انسانی شاهد تلاش های بسیارخوبی در سطح استان بودیم .
وی گفت:در جذب دانش آموزان محروم از تحصیل از میانگین کشوری بالاتر هستیم و در کنکور سراسری از رتبه 23 به رتیه 16 رسیده ایم .
بخش مهارت آموزی وآشنایی دانش آموزان با طرح های اقتصادی ؛برگزاری همایش های اقدام پژوهی ویژه دانش آموزان مدارس نمونه دولتی ؛اجرای طرح های مدارس سرآمد و طه ؛اجرای 52 کارگاه آموزشی ویژه دبیران استان توسط گروه های آموزشی از دیگر برنامه های معاونت آموزش متوسطه استان البرز بود که سلطانیان به آنها اشاره کرد.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن