تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819579802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی توجهی سران اروپا به سخنرانی نتانیاهو


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بی توجهی سران اروپا به سخنرانی نتانیاهو
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه شنبه) در حالی در کنگره آمریکا سخنرانی کرد که رییس جمهوری آمریکا و سران کشورهای اروپایی در مورد اوکراین گفتگو می کردند.
آفتاب: به گزارش روز چهارشنبه روزنامه فرانسوی زبان لوریان لو ژور لبنان، هم زمان با سخنرانی دیروز (سه شنبه) نتانیاهو در کنگره آمریکا، باراک اوباما رییس جمهوری این کشور در ویدیو کنفرانسی با حضور فرانسوآ اولاند رییس جمهوری فرانسه، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس، ماتئو رنتسی نخست وزیر ایتالیا و دونالد توسک رییس شورای اروپا جهت مذاکره پیرامون مسائل مربوط به اوکراین و امنیت جهانی شرکت کرد.

در این گزارش آمده است: در اتفاقی جالب دو مقام مهم آمریکایی همزمان با سخنرانی نتانیاهو در آمریکا حضور نداشتند. جو بایدن معاون رییس جمهوری آمریکا برای دیداری رسمی به گواتمالا رفته بود و جان کری وزیر امور خارجه این کشور نیز برای مذاکره با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود در مونترو سوئیس بسر می برد.

این گزارش با اشاره به انتقادهای داخلی در رژیم صهیونیستی نسبت به سخنرانی نتانیاهو نوشت: میخائیل اورن سفیر سابق این رژیم در واشنگتن معتقد است بهتر بود سخنرانی نتانیاهو صورت نمی گرفت تا شکاف (میان رژیم صهیونیستی و) آمریکا تعمیق نمی شد.

روزنامه اسرائیلی "هاآرتص" نیز دیروز طی گزارشی این احتمال را مطرح کرد که آیا سخنرانی نتانیاهو، خداحافظی او در واشنگتن است؟

به گزارش لوریان لو ژور، نانسی پلوسی رییس جناح دمکرات اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا نیز در واکنش به سخنان نتانیاهو گفت: کم مانده بود از توهینی که او به شعور آمریکا کرد، گریه ام بگیرد.



تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن