تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820998712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصرف ارتفاعات جنوبی مشهد به دلیل تخلف برخی مدیران صحت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رشیدیان در جمع خبرنگاران:
تصرف ارتفاعات جنوبی مشهد به دلیل تخلف برخی مدیران صحت ندارد

شاندیز


شناسهٔ خبر: 2519066 دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
استانها > خراسان رضوی

مشهد –استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور حفظ محیط زیست و صیانت از اموال عمومی شهروندان ارتفاعات جنوبی شهر مشهد پاکسازی و با متخلفان برخورد شده است. به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رشیدیان شامگاه یکشنبه در حاشیه یکصد وچهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران و در ارتباط با برخورد با مدیران متخلف كه ارتفاعات جنوبی شهر مشهد را تصرف كردند اظهار كرد: متاسفانه برخی از رسانه ها از حضور مدیران استانی در بحث تصرف ارتفاعات جنوبی مشهد اشاره كردند كه به هیچ وجه صحت ندارد.وی همچنین با اشاره به مطالبی که توسط یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر  مشاهده شدن رد پای فساد مالی در ارتفاعات جنوبی شهر مشهد نیز گفت: ادعا و مطالب عنوان شده ایشان نیز در حال بررسی است و انشاالله به زودی این مشکلات حل می شود.وی افزود: در ارتباط با كمربند سبز مشهد دولت بودجه مناسبی را اختصاص داده و در این میان شهرداری نیز بودجه مشابهی برای کمربند سبز نواحی جنوبی و شمالی شهر مشهد را توسط شورای اسلامی شهر مشهد به تصویب رسانده است.

استاندار خراسان رضوی اذعان كرد: اجرای پروژه کمربند سبز مشهد به منظور جلوگیری از زمین خواری و تصرفات عدوانی و ایجاد فضایی برای تنفس شهر در سال ۷۴ در  دستور کار سازمان محیط زیست و شهرداری قرار گرفته است.

رشیدیان یادآور شد: کمربند سبز مشهد تا سال ۱۴۰۴ باید به مساحت ۱۳ هزارهکتار و با تعداد دو میلیون اصله درخت در اطراف مشهد به بهره برداری برسد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن