تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818737450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنون عامل قتل زن 70 ساله |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جنون عامل قتل زن 70 ساله
کد خبر: ۴۸۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲ - 15 March 2015


مردی که در اقدامی جنون‌آمیز مادرزن برادرش را به قتل رسانده است بیمار روانی است.

به گزارش ایران، متخصصان پزشکی قانونی پس از اقدامات روانکاوانه در نظریه‌ای اعلام کردند قاتل در زمان جنایت جنون داشته است. ساعت 8 شب دوشنبه 16 تیرماه سال جاری مسئولان بیمارستان شریعت رضوی، قتل زن 70 ساله‌ای را به مأموران کلانتری 117 مهرآباد جنوبی گزارش دادند. دقایقی نگذشته بود که بازپرس جمشیدی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در جریان این جنایت قرار گرفت و همراه تیمی از اداره ویژه قتل پلیس آگاهی با حضور در بیمارستان پی برد قربانی جنایت «فهیمه» نام دارد که با ضربه‌های چاقو از پا درآمده است.

بررسی‌های میدانی نشان داد قربانی ساعتی پیش در مسیر مسجد از سوی مرد آشنایی ابتدای کوچه وازقانی در نزدیکی کلانتری با چاقو هدف قرار گرفته و قاتل که کسی جز برادر داماد قربانی نیست از سوی همسایه‌ها به دام افتاده است. مرد 50 ساله که «طالب» نام دارد خیلی زود تحت بازجویی قرار گرفت. این مرد که گاهی خنده و گاهی گریه می‌کرد در اعترافاتش گفت من از برادر و زن برادرم کینه داشتم و به خاطر همین امشب مادرزن برادرم را کشتم.

 وی افزود: شش سال پیش همسرم و دو کودکم مرا از خانه بیرون انداختند و از آن زمان جایی برای زندگی ندارم و شب‌ها را در پارک‌ها می‌خوابم. پدرم وضع مالی خوبی داشت، همیشه فکر می‌کردم که برادر و زن برادرم ارثیه بیشتری برده‌اند و به من سهم کمتری داده‌اند. از آنان کینه به دل گرفتم و همین باعث شد به فکر انتقام بیفتم چون می‌دانستم مادرزن برادرم نزدیک اذان مغرب به مسجد می‌رود سرراهش کمین کردم، وقتی آمد با چاقو به وی حمله کردم چند ضربه زدم و خواستم فرار کنم که مردم دستگیرم کردند. از آنجا که طالب در بازجویی‌ها دچار تناقض‌گویی شده بود بازپرس جمشیدی با اختلالات روحی و روانی وی روبه‌رو شد و برای تأیید سلامت روحی روانی طالب، وی را به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی کرد.

 با این اقدام قضایی، تیمی از متخصصان و پزشکان با برگزاری جلساتی ویژه به روانکاوی طالب دست زدند تا اینکه در نظریه‌های علمی اعلام کردند این قاتل در زمان جنایت جنون داشته و در حال حاضر نیز حالت خطرناکی دارد.

بنابر این گزارش، با توجه به روانی بودن طالب، وی در زمینه قتل عمد با حکم منع تعقیب روبه‌رو شد و بازپرس جمشیدی دستور داد این مرد جنایتکار در یک محل مناسب و مخصوص بیماران روانی خطرناک نگهداری شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن